سایبان تبلیغاتی

استفاده از سایبان تبلیغاتی در فروشگاه ها یکی از ساده ترین، کم هزینه ترین و در عین حال تاثیرگذارترین روش ها در بازاریابی، تبلیغات و برندسازی است. به دلیل ارتفاع کم سایبان تبلیغاتی، این تبلیغات از تمامی زوایا قابل مشاهده بوده و تاثیر زیادی دارد. سایبان تبلیغاتی علاوه بر بازاریابی و تبلیغات مزایای دیگری چون محافظت در برابر نور خورشید، ایجاد فضایی خنک در مغازه در فصول گرم و ایجاد فضایی گرم در مغازه در فصول سرد را به دنبال داشته و کاربرد زیادی دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایبان تبلیغاتی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سایبان تبلیغاتی چیست؟

سایبان تبلیغاتی مغازه یکی از تجهیزاتی است که به منظور هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این روش کم هزینه می تواند تاثیرات مفیدی در کوتاه مدت داشته و یکی از روش های تبلیغاتی و برندینگ باشد. ابزار این روش تبلیغاتی فروشگاه های کوچک و خرده فروشی ها هستند. تقریباً تمامی اصناف قابلیت چنین تبلیغاتی را دارند، اما بهتر است جهت استفاده از این روش برای تبلیغ از اصنافی استفاده شود که در یک حوزه هستند.
برای مثال تبلیغ برندهای مواد غذایی بر سایبان کالسکه ای تبلیغاتی خرده فروشی های لوازم الکتریکی چندان مناسب نیست و بهتر است تبلیغات برندهای مواد غذایی مختلف بر سایبان تبلیغاتی خرده فروشی های مواد غذایی درج گردند. جهت تبلیغ بر سایبان بازویی تبلیغاتی می توان از چاپ لوگو، نام برند، شعار تبلیغاتی برند و … استفاده نمود.

سایبان تبلیغاتی

تاثیر سایبان تبلیغاتی در برندینگ

سایبان تبلیغاتی مغازه یکی از راه های کم هزینه جهت بازاریابی است. یکی از مراحل اولیه بازاریابی معرفی لوگو، نام برند، مشخصات محصول و … به مشتری است. با استفاده از سایبان کالسکه ای تبلیغاتی انبوه زیادی از مشتریان با نام برند و لوگوی آن آشنا می شوند. با استفاده از سایبان چتری تبلیغاتی می توان با صرف هزینه کم برای مدت زمان طولانی به تبلیغ پرداخت. به منظور تبلیغات اغلب از سایبان کالسکه ای و مغازه ای استفاده می شود. رنگ، طرح و کیفیت تصویر یا متن چاپ شده بر سایبان مغازه می توان تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب داشته و در برندینگ موثر است.

انواع سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی در انواع مختلف بازویی، کالسکه ای و چتری موجود است و بنا به نیاز می توان جهت تبلیغات از آنها استفاده کرد.

  • سایبان بازویی تبلیغاتی از جمله سایبان هایی است که به صورت دستی و یا برقی و با استفاده از ریموت کنترل باز و بسته می شود. بازشوندگی نوع بازویی در مقایسه با دیگر سایبان های تبلیغاتی بیشتر است.
  • سایبان کالسکه ای تبلیغاتی نوعی دیگر از سایبان تبلیغاتی مغازه است که از نوع بازویی ارزان تر بوده و قابلیت دید در جهات مختلف را برای فرد فراهم می آورد.
  • سایبان چتری تبلیغاتی نوع دیگری از سایبان تبلیغاتی مغازه است که می تواند به صورت چتر پایه وسط، چتر پایه کنار و چتر تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

سایبان تبلیغاتی

مزایای سایبان تبلیغاتی

از مزایای سایبان تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایبان های تبلیغاتی به دلیل کیفیت متریال به کار رفته در آن ها طول عمر مفید زیادی دارند.
  • از سایبان چتری تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات و برندینگ می توان به عنوان محافظ فروشگاه در برابر باد و باران، رطوبت و برف اشاره کرد. این سایبان در فصول گرم سبب ایجاد فضایی خنک تر در داخل فروشگاه شده و در فصول سرد فضایی گرم تر را در داخل فروشگاه فراهم می آورد.
  • سایبان کالسکه ای تبلیغاتی در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی مانند تابلو تبلیغاتی هزینه ای به مراتب کمتر داشته و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده کنندگان از سایبان بازویی تبلیغاتی بر خلاف افرادی که از تابلو تبلیغاتی استفاده می کنند ملزم به پرداخت هیچ گونه عوارضی نیستند.
  • هزینه تعمیر و نگهداری و تعویض روکش در سایبان تبلیغاتی مغازه به مراتب ارزان تر است.
  • با توجه به ارتفاع کم، سایبان تبلیغاتی فروشگاه ها از تمامی زوایا قابل مشاهده بوده و می تواند تاثیر زیادی بر مشتریان داشته باشد.
  • سایبان تبلیغاتی به راحتی قابل شستشو بوده و نیازی به هزینه تعویض ندارد.

کاربرد سایبان تبلیغاتی

سایبان های تبلیغاتی در دو نوع دستی و برقی موجود هستند. استفاده از سایبان های تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها جهت برندینگ و جذب مشتری است. اغلب از سایبان چتری تبلیغاتی در مغازه ها وفروشگاه های کوچک استفاده می شود. با استفاده از سایبان کالسکه ای تبلیغاتی در برخی رستوران ها و کافی شاپ ها با ایجاد سایه و فضایی مطبوع، می توان از آن فضا جهت پذیرایی و خدمت دهی به مشتریان استفاده کرد. با استفاده از سایبان تبلیغاتی می توان تا حدودی محیط بیرونی فروشگاه را زیباتر کرده و جنبه دکوراتیو به فضا بخشید.

چادر سایبان تبلیغاتی

چادر مورد استفاده در سایبان تبلیغاتی مغازه انواع مختلفی داشته و لازم است بنا به شرایط محیطی از پارچه تبلیغاتی مورد نظر استفاده کرد. برخی از انواع چادر عبارتند از:

  • چادر برزنتی: چادر برزنتی از الیاف ضد آب است و در مناطق پر بارش مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه برزنتی تنوع رنگی و طرحی زیادی داشته و در مقایسه با دیگر چادر های تبلیغاتی قیمت مناسب تری داشته است.
  • چادر ترانزیتی: چادر ترانزیتی عیناً خواص مربوط به چادر برزنتی را دارد با این تفاوت که این نوع پارچه در برابر گرما نیز مقاوم است و تنوع رنگی بسیار کمی دارد.
  • چادر فلکسی: در صورتی که تمایل به چاپ تبلیغات مختلف بر چادر سایبان کالسکه ای تبلیغاتی باشد بهتر است تا از چادر فلکسی استفاده شده و تبلیغات مناسب ا با کیفیت بالا بر این نوع چادر حک نمود.
  • چادر پی وی سی: می توان پارچه پی وی سی را یکی از بهترین پارچه های سایبان بازویی تبلیغاتی به شمار آورد. این چادر علاوه بر ضد آب بودن امکان چاپ هرگونه تبلیغات با بالاترین کیفیت را با خود به همراه دارد.

شیوه ثبت سفارش سایبان تبلیغاتی از سایبان آریا

توصیه می گردد تا جهت خرید و نصب سایبان تبلیغاتی از مشاورین و متخصصین ما در سایبان آریا استفاده شود. این مشاوران با توجه به موقعیت مکانی فروشگاه بهترین سایبان تبلیغاتی را از لحاظ جنس، متراژ، رنگ، ارتفاع و … معرفی می نمایند. همچنین متقاضیان جهت خرید مناسب ترین سایبان تبلیغاتی می توانند از طریق شرکت سایبان آریا اقدام نمایند. شرکت سایبان آریا در زمینه ساخت و ارائه باکیفیت ترین سایبان های تبلیغاتی فعالیت کرده و به کسب و کارهای مختلف جهت برندینگ و بازاریابی کمک می کند.

هیچ محصولی یافت نشد.
Scroll to Top
اسکرول به بالا