دلایل فروش قطعات سایبان مغازه، کاربرد سایبان فنری مغازه

فروش قطعات سایبان مغازه حتما به عنوان یکی از خدمات پس از فروش باید در نمایندگی های شرکت های سازنده تمامی برند ها انجام شود. کلیه قطعات سایبان های دستی و برزنتی یا سایبان های برقی باید در هر نمایندگی به صورت مخصوص فروخته شود. هر شرکت به تناسب نوع سایبان تولیدی امکان فروش قطعات سایبان در کارگاه را برای خریداران عمده دارد. در این میان سایبان های برقی به دلیل استفاده از قطعات بیشتر در تولید آنها نیاز به خدمات پس از فروش بیشتری دارند و قطعات برای تعمیرات یا استفاده از گارانتی در نمایندگی این محصولات به فروش می رسند هزینه خرید این قطعات از نمایندگی ها تولید همان برند پایین تر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید و قیمت سایبان برقی حیاط 

فروش قطعات سایبان

فروش قطعات سایبان مغازه برای استفاده از خدمات پس از فروش به تناسب بخش های مورد نیاز انجام می شود. امروزه سایبان های مسافرتی هم دارای لوام جانبی هستند. اکثر سایبان مغازه ها در معرض گرد و خاک، باد و باران و رطوبت قرار می گیرند. پس بی شک این سایبان ها نیاز به قطعات جانبی و خدمات گارانتی خواهند داشت. سایبان های فنری از دسته عمده ای سایبان مغازه ها هستند و امروزه اکثر به صورت برقی و مدرن استفاده می شوند. این سایبان ها دارای یراق نگهدارنده گیربکس، گیربکس، یراق تنظیم کننده شیب و غیره هستند که همگی آنها پس از مدتی نیاز به تعویض دارند.

فروش قطعات سایبان

قطعات سایبان

 

اسکلت آهنی

در اسکلت آهنی از لوله مبلی 25 میلی متری و پایه های پلاستیکی استفاده می شود. تغییر شکل در این سازه به روش سرد انجام می گردد و قطعات از طریق جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند اسکلت آهنی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است جهت اتصال پارچه بر روی این سازه ابتدا باید بر روی لوله عمل چوبکوبی انجام شده و سپس پارچه ها را بر روی چوب ها منگنه نمود.

اسکت آلومینیومی

اسکلت آلومینیومی کور ه ای رنگ بوده در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاومند، از قطعات اصلی این اسکلت می توان به زانویی و پایه اشاره کرد. قطعات سازه آلومینیومی از طریق روش دایکست تولید می شوند در ضمن اتصال قطعات از طریق پیچ و مهره انجام می گردد.

فروش قطعات سایبان
قطعات سایبان
فروش قطعات سایبان

 

دلایل فروش قطعات سایبان مغازه

تمام بخش های سایبان مغازه از بدنه تا پیچ و مهره های استفاده شده در بست ها امکان خرابی دارند و در این صورت باید حتما توسط قطعات جانبی تعویض شوند.مهم ترین تولیدات شرکت های سازنده قطعات پس از فروش برای سایبان های برقی است اکثر سایبان ها اعم از سایبان های بازویی، کالسکه ای و فنری همگی به به صورت برقی تهیه می شوند در نتیجه استفاده از قطعات پیشرفته تر برای این سایبان ها بیشتر است اکثر فروش برای قطعات اصلی است این قطعات شامل بخش هایی می شوند که پس از باز شدن سایبان قابل رویت هستند هزینه خرید هر بخش از قطعات سایبان ها متفاوت است و بسته به اصلی بودن یا فرعی بودن آنها دارد.

فروش قطعات سایبان فنری مغازه

این قطعات بیشتر شامل بخش هایی هستند که از دید مخفی می باشند و برای حرکت سایبان استفاده می شوند بخش های اصلی در این سایبان ها شامل پارچه برزنت و قطعات در بازوها است که باید حتما در زمان خرابی تعویض شوند بخش دیگر مورد نیاز برای تعویض شامل فنرها است که باعث ایجاد نیروی کششی در روکش سایبان می شود این بخش ها به بادهای شدید و باران حساس هستند بخش هایی مانند گیربکس و کمکی ها معمولا برای بالا و پایین رفتن سایبان ها استفاده می شوند بازوی سایبان فنری از دو قسمت تشکیل شده است که به وسیله قطعات مفصلی و سیم بکسل به هم متصل شده اند در این حالت معمولا تعداد قطعات سازنده در بخش مخفی بیشتر می شود.

خرابی قطعات سایبان

برای تنظیم شیب سایبان های برزنتی و فلزی از تنظیم کننده استفاده می شود که براساس شیب مورد نیاز برای مصرف کننده ساخته می شوند در صورت خرابی نه تنها قطعات باید مجددا تعویض شوند بلکه باید نصب مجدد این قطعات توسط تکنسین های با تجربه انجام شود تمامی این بخش ها بسیار ظریف هستند و در صورت فشار در زمان نصب باعث ایجاد شکستگی در قطعات دیگر می شود قطعات استفاده شده در سایبان مغازه ها معمولا از فلز آلومینوم تهیه شده اند و سبک هستند و در مجموع در حدود 250 گرم وزن دارند.

وظیفه اصلی تمامی این قطعات در کنار هم نگهداری سایبان مغازه و مقاومت در مقابل باد و باران و حرکت سایبان به بالا و پایین می باشد. معمولا برای سایبان های فلزی از قطعات مخصوصی استفاده می شود که حجم بیشتری دارند و برای بالا بردن فلز و ورقه آلومینومی استفاده می شوند این قطعات در زمان ساخت سایبان به تناسب وزن آنها برای همان سایبان تهیه شده اند و قطعات جانبی این سایبان ها باید از همان برند سازنده خریداری شود.

سوالات متداول

در صورت خرابی سایبان چگونه می توان قطعات خراب را تهیه و جایگزین کرد؟

ما در مجموعه سایبان آریا تمام قطعات مورد نیاز سایبان را در کمترین زمان برای شما تعویض می کنیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه سایبان آریا در تماس باشید.

چه قطعاتی از سایبان ها قابل تعمیر یا تعویض است؟

اغلب سایبان ها در قسمت فنر و یا گیربکس دچار ایراد می شوند. اما به طور کل تمام ایرادات سایبان ها قابل رفع می باشد تنها کافی است برای تعمیر سایبان مغازه با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای بررسی مشکل و رفع آن در محل شما حاضر شویم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا