سایبان مغازه

سایبان مغازه

سایبان مغازه

یکی از ابزارهای که از مغازه و محصولات موجود در آن محافظت می کند سایبان مغازه می باشد. سایبان ها نقش مهمی را ایفا می کنند که از جمله اصلی ترین این نقش ها در تابستان محافظت از مغازه در برابر تابش نور خورشید و فساد مواد داخل مغازه و در زمستان ها محافظت از مغازه در برابر بارش برف و باران می باشد. همچنین این سایبان ها نقش تبلیغاتی داشته و باعث زیبایی مغازه نیز می گردد.

انواع مدل

سایبان دستی

سایبان های دستی دارای یک میله هستند که که توسط آن با فشار دست می توان سایبان را باز و بسته کرد. این سایبان ها از سری سایبان های قدیمی بوده که امروزه استفاده از آن بسیار کاهش یافته است.

سایبان برقی

سایبان های برقی از جمله سایبان های رایج و پرکاربرد است که با استفاده از ریموت و به صورت برقی باز و بسته می شود. این ریموت باعث سهولت در باز و بسته شدن سایبان ها می گردد.

نحوه کار سایبان

سایبان های برقی دارای بازوهایی هستند که با استفاده از آن ها این سایبان ها باز و بسته می شوند. در گذشته باز و بسته شدن این سایبان ها به صورت دستی بود ولی امروزه با استفاده از ریموت و موتور تعبیه شده در این سایبان ها، به صورت اتوماتیک می توان آن ها را باز و بسته کرد.

جنس پارچه

جنس پارچه های این نوع سایبان انواع مختلفی داشته و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و شرایط اقلیمی مغازه جنس پارچه سایبان خود را انتخاب نمایید. در صورتی که مغازه شما در منطقه ای پربارش قرار دارد بهتر است از پارچه های ضدآب استفاده کنید.

تبلیغات با سایبان

یکی دیگر از کاربردهای سایبان های مغازه، تبلیغات محصول و فروشگاه خود با استفاده از این سایبان ها می باشد. با استفاده از این روش می توانید فروشگاه و یا محصول خود را بهتر به افراد معرفی کرده و باعث فروش بیشتر محصولات خود شوید. شما با این روش می توانید نام فروشگاه، لوگو، برند و یا متن و پیام خود را بر روی این سایبان ها چاپ نمایید.

قیمت سایبان

سایبان های مغازه در ابعاد و سایزهای مختلفی موجود است که این ابعاد به ورودی مغازه شما بستگی دارد. همچنین جنس پارچه این سایبان ها متفاوت بوده و این خود باعث تغییر قیمت این محصول می شود. همچنین عوامل دیگری نظیر چاپ تبلیغات، نوع سایبان و … نیز بر روی قیمت سایبان تاثیر می گذارد.

سایبان مغازه
راهنمای انتخاب و خرید سایبان خودرو

امکانات

تنها امکانات و کاربردهای سایبان ها، محافظت از مغازه نمی باشد و شما می توانید برای داشتن نوری مناسب و جذابیت بیشتر بر روی این سایبان ها چراغ های ال ای دی نیز نصب نمایید.

خرید سایبان

اولین چیزی که در هنگام خریدباید به آن توجه داشته باشید، جنس پارچه می باشد. برای این کار باید ابتدا محل نصب این سایبان را در نظر گرفته و سپس با توجه به میزان رطوبت و بارش موجود در آن، نوع جنس پارچه را انتخاب نمایید. از دیگر اطلاعاتی که پیش از خرید این محصول باید در نظر گرفته شود، ابعاد ورودی مغازه می باشد که باید نسبت به آن ابعاد سایبان را تعیین کنید.
در صورتی که قصد خرید سایبان برای مغازه خود را دارید بهتر است با یک کارشناس مشورت کرده تا سایبانی مناسب با مغازه خود را خریداری نمایید. در صورت نیاز می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در خرید بهتر این سایبان ها راهنمایی کنند.

نصب سایبان

نصب سایبان ها نیاز به دانش و تخصص ندارد و تنها کافیست که شما با اجزا و نحوه کار این محصول آشنایی داشته باشید تا بتوانید به صورت اصولی مراحل نصب را انجام دهید. این سایبان ها نصبی راحت و سریع داشته و این خود یکی از مزیت های این محصول محسوب می شود.

اجزای سایبان

بازو


بازوهای یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزا در سایبان ها محسوب می شوند. جنس این بازوها معمولا از فلز بوده تا در شرایط آب و هوایی مختلف از خود مقاومت نشان دهند.

مفاصل


جنس تمامی مفاصل بازوهای سایبان از فلز بوده تا استحکام بالایی داشته باشد و بتواند وزن مابقی قطعات را تحمل کند.

یراق آلات


اتصالات بازوها به تیرهای جلویی به وسیله یک مفصل و یراق مستحکم انجام می شود و تمامی لبه ها و تیرهای آن دارای درپوش انتهایی هستند تا ظاهر زیبای این سایبان ها حفظ شود.

پیچ تنظیم شیب


همان طور که در بالا عنوان کردیم، سایبان ها برای حفاظت از مغازه در برابر تابش خورشید و همچنین بارش برف و باران مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای سایبان

استفاده در درب مغازه ها
مناسب برای رستوران ها و مراکز تجاری
کاربرد در مراکز تفریحی و توریستی
قابل استفاده جهت پاسیو منازل
پنجره های منازل و ویلاها
استفاده جهت پارکینگ
استفاده در کنار ویلاها

ویژگی

دارای امکان تنظیم شیب
دارای ابعاد و سایزهای مختلف
پارچه های ضد آب و ضد آفتاب
امکان نصب سیستم های گرمایشی
امکان نصب سیستم های روشنایی و چراغ های ال ای دی
مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
تنوع طرح و مدل
تنوع رنگ
دارای ابزار و یراق مرغوب و باکیفیت
طراحی بسیار زیبا و خلاقانه
تاریخچه ی سایبان مغازه

سایبان مغازه برای اولین بار در تمدن مصر باستان و سوریه استفاده شد. اولین بار از سایبان با نام حصیرهای بافته یاد می‌کردند و برای مغازه‌ها و خانه‌ها از آن استفاده می‌کردند. 

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

ما با علم این که سایبان مغازه ها برای هر مکانی قابل استفاده است به طرح این مقاله پرداختیم.
ما میخواهیم به شما انواع سایبان ها را معرفی کنیم تا در هنگام لزوم بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا