راهنمای انتخاب و خرید سایبان حیاط

راهنمای انتخاب و خرید سایبان حیاط

راهنمای انتخاب و خرید سایبان حیاط

سایبان حیاط  به صورت سایبان ثابت و سایبان متحرک طراحی و تولید می شوند .امروزه استفاده از این سایبان برای پوشش فضای باز حیاط در خانه های بزرگ ویلایی برای برگزاری مراسم های دوستانه و دورهمی و جشن و پایکوپی گزینه مناسبی محسوب می شود.

با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا متخصصان تولید کنند سایبان توانسته اند سایبانی مدرن و زیباتر برای حیاط طراحی کنند . در ادامه می خواهیم با ویژگی و انواع آن ها بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید.

مشخصات

یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب های طراحی دکوراسیون فضای بیرونی حیاط ساختمان های مسکونی و اداری سایبان حیاط است.

براساس نوع کاربرد و اندازه سایبان ، طرح مورد نظر و بودجه خود را با شرکت های سازنده و خرید و فروش انواع سایبان ثابت و سایبان اتوماتیک با مشاورین و کارشناسان در میان گذاشته و انها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود.

با انتخاب و خرید سایبان حیاط علاوه بر استفاده از فضای باز ساختمان می توانید زیبایی را در این فضا داشته باشید.زمانی که هوا گرم می شود بسیاری از مهمانی ها در فضای آزاد برگزار می شود. شما می توانید با سفارش سایبان حیاط برای خانه یا ویلای خود بهترین فضا را ایجاد کنید.
به دلیل تنوع شرایط آب و هوایی منطقه و برای جلوگیری و محافظت از تابش نور مستقیم خورشید و هم چنین بارندگی های پراکنده از این نوع سایبان در ایران بیشتر استفاده می شود.

راهنمای انتخاب و خرید سایبان حیاط

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت ، انتخاب و خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان ثابت و سایبان برقی می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان صحبت کنید و از راهنمایی آن ها کمال استفاده را داشته باشید.

انواع و کاربردهای مهم آن

سایبان ها به دو گروه سایبان ثابت و سایبان متحرک تقسیم می شوند.امروزه از سایبان های متحرک بیشتر از سایبان های ثابت استفاده می شود. ای سایبان ها علاوه بر زیبایی ، راحتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است .

سایبان های متحرک را می توان از لحاظ موقعیت قرارگیری و شیب تغییر داد. اما در سایبان های ثابت این ویژگی وجود ندارد. زیرا سایبان به صورت ثابت در مکان نصب می شود و امکان جا به جایی و تغییر موقعیت آن وجود ندارد.

از سایبان حیاط می توان به عنوان پارکینگ برای محافظت و نگهداری خودرو در برابر نور خورشید و گرما و سرما در سال و هم چنین از سایبان حیاط برای  فضای کوچک و دنج حیاط خلوت می توان استفاده کرد.

قیمت سایبان حیاط

عوامل مختلفی در قیمت سایبان حیاط تاثیرگزار هستند که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.


سایبان های ثابت و برقی را با توجه به عوامل زیر قیمت گذاری میشوند:
  • نوع کاربری سایبان
  • متریال به کار رفته در ساخت سازه سایبان
  • و جنس پارچه پوشش دهنده ،
  • شرکت و کشور سازنده
  • گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • و از همه مهم تر متراژ فضای باز و ابعاد و اندازه سایبان

قیمت گذاری می شوند.مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه شما را راهنمایی می کنند که با بودجه مورد نظر بهترین سایبان را خریداری کنید.

روش نگهداری از سابیان

جازه دهید قبل از جمع شدن پارچه سایبان مغازه به طور کامل خشک شود انجام این کار از رشد قارچ جلوگیری کرده و طول عمر پارچه را افزایش می دهد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا