سایبان مغازه فنری (سایبان بازویی)

سایبان مغازه بازویی

این نوع سایبان ها با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری ، مورد توجه قرار گرفته است. سایبان مغازه بازویی یا همان سایبان برقی مغازه علاوه بر زیبایی ظاهری ، مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار می دهد. و معمولا ۲٫۵ متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد. شیب سایبان بازویی (سایبان برقی) تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است.
قطعات مفصلی سایبان بازویی (سایبان برقی) با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکاست تهیه شده است. و سایر قطعات آلومینیوم با استفاده از قالب اکزود ساخته شده است.

braided canopy، سایبان فنری (بازویی)

سایبان بازویی (سایبان برقی) از آنجا که درون بازوی آن فنرهایی تعبیه شده است، به سایبان فنری نیز معروف شده است.


روکش سایبان بازویی معمولا در ۳ نوع زیر ارایه می گردد

pvc-1.پلی استر با روکش دورو
2-روکش پارچه ای در طرح های مختلف
3-روکش فلکسی با چاپ دیجیتال جهت طراحی روی سایبان مغازه

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی تراس ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.


سایبان بازویی معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد . و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازویی (سایبان برقی) در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است.
سایبان بازویی با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد. و از سوی دیگر سایبان بازویی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند. و خوردگی کمتری در سایبان بازویی ایجاد می شود.

چرا سایبان مغازه؟

سایبان مغازه یکی از اجزای لازم و ضروری بر درب مغازه ها به شمار می رود.

اما چرا؟ چرا سایبان مغازه باید مهم باشد؟

سایبان مغازه روی درب مغازه نصب شده و به عنوان آفتابگیر عمل میکند. یعنی از تابش شدید آفتاب به مغازه و اشعه های مضر خورشید به ویترین مغازه جلوگیری می کند و همان گونه که باعث خنک شدن مغازه تا ده درجه می شود باعث می شود صاحب مغازه استفاده از هزینه های سرمایشی خود را به حداقل برساند.
همچنین سایبان مغازه با جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و اشعه خورشید به ویترین مغازه، از پوسیدگی و فرسایش اجسام داخل ویترین مغازه جلوگیری می کند.
تلفن های تماس
۰۲۱۵۵۸۲۶۹۰۵
۰۲۱۵۵۸۵۳۸۰۲
۰۹۱۲۶۰۶۵۱۱۴
۰۹۳۳۴۲۵۶۷۵۵

سایبان مغازه فنری و کالسکه ای

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان مغازه فنری و کالسکه ای بصورت تبلیغاتی است . کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد . که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا