ساخت سایبان مغازه

ساخت سایبان مغازه در سایبان آریا مطابق با سلیقه شما!!!

ساخت سایبان مغازه

سایبان از سه مدل پارچه، که مهم ترین سازه سایبان برقی را تشکیل می دهد ساخته شده اند برزنتی، فلاکسی و ترانزیتی اسکلت به کار رفته است. برای ساخت سایبان مغازه که ممکن است فلزی، آهنی یا آلومینیومی باشد.

آیا صاحب مغازه ای بزرگ هستید که تحمل این فضا در تابستان غیر ممکن است؟ دوست دارید که در مصرف انرژی صرفه جویی کنید؟ آیا دوست دارید که نمای مغازه شما از خارج زیباتر شود؟ و هزاران سوال دیگر که با نصب سایبان مغازه جواب همه سوال های خود را دریافت خواهید کرد.

ساخت سایبان مغازه


هر گاه دلتان بخواهد سایبان برقی با ریموت کنترل می شود و با نیروی برق بسته یا باز می شود. و از گونه های دستی کاربرد بیشتری دارند.

مزایای سایبان مغازه:


برخی از مزایای سایبان مغازه عبارتند از ارزان بودن، قابلیت انطباق با هر مکانی بازوهای سایبان مغازه موجب ایجاد یک تکیه‌گاه شده و پایداری را بیشتر می‌کنند.
نصب سایبان مغازه در درب مغازه ها باعث شده نور خورشید و اشعه و گرمای آن به ویترین مغازه و داخل مغازه راه پیدا نکنند رنگ بندی های متنوع سایبان مغازه، ظاهری شکیل و مدرن به مغازه شما می بخشد

ساخت سایبان مغازه

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.

خرید انواع سایبان برقی مغازه از شرکت سایبان آریا


سایبان باید جنس مطلوبی داشته باشد تا دچار تغییر رنگ و پوسیدگی بر اثر گرما و اشعه های مداوم خورشید و همچنین رطوبت باران نشود.

قیمت سایبان


قیمت سایبان برقی مغازه با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت سایبان گوناگون است. برای ساخت انواع سایبان ها در طرح های متنوع که هر کدام برای مکانی طراحی شده اند با سایبان آریا تماس بگیرید.
سایبان آریا با سالها سابقه که در زمینه ساخت و نصب سایبان دارد. کالای با کیفیت را برای شما آماده خواهند کرد.


شماره های تماس به شرکت سایبان آریا
02155005639
02155003296
09126065114

طریقه نصب سایبان جمع شونده
دستورالعمل ها و هشدارهای ایمنی جهت نصب سایبان جمع شونده
محتویات بسته و قطعات
ابزارهای مورد نیاز

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا