دلیل فراگیر شدن سایبان مغازه ها چیه؟

دلیل فراگیر شدن سایبان مغازه ها چیه؟

دلیل فراگیر شدن سایبان مغازه ها چیه؟

دلیل فراگیر شدن سایبان مغازه ها چیه؟
دلیل فراگیر شدن سایبان مغازه ها چیه؟

تا حالا به دلیل فرا گیر شدن سایبان مغازه و استفاده از سایبان مغازه فکر کردین؟ سایبان مغازه به خاطر داشتن فوایدی که داره همیشه مورد توجه مغازه دار ها می باشند.

فواید استفاده از سایبان

ظاهر شیک

ظاهر شیک و شکیلی که سایبان مغازه به مغازه می دهد و بیشتر مورد توجه قرار می دهند قابل چشم پوشی نیست حتی ماهیت اصلی مغازه مثل رسمی بودنشو با انتخاب درست مدل و رنگ سایبان مغازه میشه نشون داد .

جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب

ظاهر به کنار تا حالا از فواید خود سایبان مغازه چیزی شنیدین؟ خب تو اسمش که یکی از فوایداش مشخص می باشد سایبان یعنی یه سایه برای جلوگیری از تابش شدید آفتاب و خورشید. از اونجایی که همتون از مضرات شدید آفتاب و اشعه های نا مهربونش خبر دارین و می دانید چه آسیب هایی رو به اجناس داخل ویترین بیرونی مغازه وارد می کند.

سخن کوتاه می کنیم و پی مطلب بعدی میرویم. خورشید اگه مستقیم به مغازتون بتابه اونو گرم می کند نصب سایبان باعث می شود تا ده درجه مغازتون خنک تر شود. و هزینه ای که بابت استفاده از وسایل سرمایشی مثل کولر و پنکه استفاده می کنید کمتر بشه .

تبلیغات رایگان

اگر دنبال این هستین برندی که مخصوص کسب و کار شماست رو محبوب کنین و مردم باهاش آشناییت پیدا کنند ، کافیه تا لوگو و نام تجاری خودتون رو روی پارچه سایبان مغازه ها چاپ کنید یکی از مزیت های چاپ تبلیغات روی سازه سایبان اینه که دیگه نیازی به پرداخت عوارض تبلیغات به شهرداری رو ندارین.

حتی میتونین بنا بر سلیقه شخصی خودتون و محیط اطراف رنگ بندی سایبان و رنگ تبلیغات خود را انتخاب کنین و در جهت چشم گیر تر شدن محل تجاری و مغازتون قدم بزرگی بردارین.

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.


برای سفارش سایبان کافیه که از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس حاصل کنید.
اگه سوال و پیشنهادی هم دارین مشاورین برجسته ما در خدمت شما مشتری های عزیز هستن.
تلفن های تماس
۰۲۱۵۵۸۲۶۹۰۵
۰۲۱۵۵۸۵۳۸۰۲
۰۹۱۲۶۰۶۵۱۱۴
۰۹۳۳۴۲۵۶۷۵۵

تاریخچه ی سایبان
برای اولین بار در تمدن مصر باستان و سوریه استفاده شد. اولین بار از سایبان با نام حصیرهای بافته یاد می‌کردند و برای مغازه‌ها و خانه‌ها از آن استفاده می‌کردند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا