سایبان برقی دوطرفه

راهنمای خرید سایبان برقی دوطرفه

راهنمای خرید سایبان برقی دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه سازه ای آلومینیومی است ، که با وزن سبک خود علاوه بر شیک و لوکش بودن،مقاومت و دوام بالایی دارد. و می توان از آن برای پوشش فضای باز ساختمان استفاده کرد.

از این نوع سایبان برقی، به دلیل میزان بازشوی بالا ، مقاومت و استحکام عالی در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، رستوران و کافی شاپ وهتل ها استفاده می شود. در ادامه به بررسی ویژگی و مشخصات فنی سایبان برقی دوطرفه می پردازیم با ما همراه باشید.

بررسی سایبان برقی دوطرفه

به خاطر نوع طراحی و ساخت این سایبان که دارای دو بازوی بازشونده از دو طرف سایبان داشته و میزان پوشش و بازشوی خوبی دارد.

از این نوع سایبان در فضاهای بزرگی که نیاز به ایجاد سایه بیشتری دارند ،استفاده می شود. کیفیت استحکام و مقاومت این نوع سایبان در مقایسه با سایبان های ثابت و دستی ، میزان فروش را به شدت افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت ما و برقراری ارتباط با بخش مشاوره ای ما ، اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید. و راهنمایی های لازم را جهت انتخاب و خرید انواع سایبان کسب نمائید.

سایبان ثابت ، سایبان چتری و سایبان فنری ، سایبان کالسکه ای و حتی سایبان های تبلیغاتی که یکی از سایبان های پرفروش و پرطرفدار ما هستند، اطلاعات لازم رو میتوانید کسب کنید.

کاربرد سایبان

از دلایل اصلی و مهم استفاده فراوان از سایبان برقی دوطرفه میزان بازشوی بالا این سایبان است که از دو جهت توانایی بازشوی دارد . متریال استفاده شده در طراحی و ساخت این سایبان ، موجب شده تا در برابر پوسیدگی ، فشار و زنگ زدگی مقاومت دارند.

آرام و بی صدا باز و بسته شدن سایبان های برقی دوطرفه ، از ویژگی های خوب سایبان های برقی بازویی دو طرفه می باشد.

از این نوع از سایبان های برقی دوطرفه می توان در رستوران ،آلاچیق ویلا ،پاسیو ، استخر و فضای بیرونی کافی شاپ و هتل های بزرگ و غیره استفاده کرد.

سایبان های برقی ، از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کنند. و در برابر شرایط جوی ناپایدار و بارندگی پراکنده در فصول مختلف سال ، محافظت می کنند مثل سایبان برقی تراس که بسیار پر طرفدار می باشد..

از مهم ترین مزایای استفاده از این سایبان ها، میزان وسیع سایه در محیط است . و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار بگیرد. و برای پوشش فضای بیرونی ویلا ،حیاط یا محل کسب و کار خود از این نوع سایبان ها استفاده کنند.

از قابلیت های این سایبان ها می توان به نصب سیستم نورپردازی و هوشمندسازی آن اشاره کرد. هم چنین با نصب سنسورهای حساس به شرایط مختلف آب و هوایی ،سایبان های هوشمند دوطرفه می توانند در این شرایط باز شوند و پوشش کامل داشته باشند.

برای کسب اطلاعات لازم در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان ثابت و اتوماتیک می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

درباره ی سایبان مغازه برقی

در فضاهای مختلفی قابل نصب است مزیت سایبان مغازه برقی نسبت به سایبان دستی این است که استفاده از آن راحت تر می باشد و از راه دور می توان آن را باز یا بسته کرد سایبان مغازه برقی آریا با سابقه طولانی در زمینه ساخت سایبان مغازه برقی دارد

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا