سایبان چتری چیست؟

سایبان چتری برای حفاظت از شما در برابر نور آفتاب بسیار مناسب می باشد. بنابراین برای طراحی این سایبان ها باید میزان بارش باران و وزش باد آن منطقه را در نظر گرفت. منطقه تحت پوشش سایبان های چتری محدود بوده و در صورتی که می خواهید سطح بیشتری را پوشش دهد باید از چند سایبان در کنار هم استفاده کنید.

سایبان چتری چیست
سایبان چتری چیست

ساختار سایبان چتری

مکانیزم محرک این نوع سایبان ها به دو صورت رفت و برگشتی یا لغزنده می باشد. این سایبان ها با استفاده از یک پایه قابل نصب هستند. پایین پایه های سایبان چتری تیز بوده تا به راحتی بر روی ماسه قرار گیرند. این سایبان ها مانند چتر باز و بسته می شوند.
پارچه های به کار رفته در ساخت سایبان چتری پارچه ترانزیتی، پارچه فلکسی و پارچه برزنتی می باشد. این سایبان ها دارای تنوع در رنگ بوده و با توجه به شرایط و موقعیت قرارگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های به کار رفته در ساخت سایبان چتری از جنس کتان بوده و مانع از نفوذ آب به داخل خود می گردد. در صورتی که در روزهای برفی و یا بارانی بخواهید از این سایبان ها استفاده کنید، می توانید اطراف آن را نایلون کشی کرده تا از ورود آب جلوگیری کنید. متریال های به کار رفته در این سایبان ها کیفیت بالایی داشته و برای هر شرایط آب و هوایی ای مناسب می باشد.
نور آفتاب خاصیت های زیادی برای بدن دارد ولی تابش آفتاب بر برخی از نقاط بدن ایجاد ناراحتی میکند. بنابراین می توانید این سایبان ها را طوری تنظیم نمایید تا آفتاب بر برخی از نقاط بدن شما بتابد. همچنین سایبان های چتری سایزهای بزرگی داشته و می توانید در روزهای آفتابی در زیر سایه این سایبان ها پناه ببرید.
تمامی عملکردهای سایبان های چتری مانند چتر بوده و باز و بسته شدن آن آسان می باشد. همچنین این سایبان ها وزن سبکی داشته و از این رو حمل و نقل آن آسان است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید و قیمت سایبان برقی حیاط

موارد استفاده سایبان چتری

_ از سایبان های چتری در محوطه بیرونی ویلاها استفاده می شود.
_ در کنار استخرها این سایبان ها کاربرد دارند.
_ برای بالکن ها و پاسیوها از این سایبان ها استفاده می شود.
_ همچنین محوطه بیرونی فروشگاه ها برای استراحت از سایبان های چتری استفاده می شود.
_ در کافی شاپ ها و رستوران ها برای رفاه حال مشتریان از این سایبان ها استفاده می شود.
_ در هتل ها و مراکز تفریحی این سایبان ها به کار برده می شود.
_ به طور کلی می توان گفت که از سایبان های چتری در محیط های باز برای جلوگیری از نور آفتاب استفاده می شود.

مزایای سایبان چتری

_ سایبان های چتری مقاومت بالایی داشته و در برابر هر گونه تغییرات جوی از خود واکنشی نشان نمی دهد.
_ ضد آب بودن این سایبان ها از دیگر مزایای این محصول می باشد.
_ این سایبان ها در روزهای گرم تابستان از شما محافظت می کند.
_ سایبان های چتری از جنس کتان بوده و تابش آفتاب باعث کاهش کیفیت این محصول نخواهد شد.
_ این سایبان ها در رنگ های مختلفی وجود داشته و می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود رنگ آن را انتخاب نمایید.
_ پایه های سایبان چتری تیز بوده و به راحتی می توان آن را در شن و ماسه نصب کرد.

نصب سایبان چتری

نصب سایبان های چتری بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد و از آن جا که نوک پایه های آن تیز بوده به راحتی و با کمی فشار در شن و ماسه فرو می رود .

قیمت سایبان چتری

سایبان های چتری دارای تنوع در طرح و جنس بوده که هر کدام متریال های خاصی دارند و با توجه به کیفیت ساخت و عوامل دیگری همچون سایز سایبان ها، جنس پارچه و … قیمت آن تعیین می شود.

 قیمت سایبان های چتری با پایه پلاستیکی:

قیمت (تومان)بدون چاپبا چاپجنس پارچهبازشو
250/000  √ مشمایی2
600/000   √مشمایی2
300/000  √ برزنت2
650/000   √برزنت2
300/000  √ مشمایی2/5
650/000  √مشمایی2/5
300/000 برزنت2/5
650/000 برزنت2/5

 قیمت چتر با پایه آهنی:

قیمت (تومان)بدون چاپبا چاپجنس پارچهبازشو
   230/000 √  مشمایی2
580/000  مشمایی2
  280/000  برزنتی 2
630/000   √برزنتی 2
  280/000 مشمایی2/5
630/000 مشمایی2/5
280/000 بزرنتی2/5
630/000 بزرنتی2/5

خرید سایبان چتری

سایبان های چتری کاربردهای فراوانی داشته و در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد. در هنگام خرید این سایبان ها باید ابتدا شرایط جغرافیایی محل را در نظر گرفته و سپس نوع آن را انتخاب نمایید. بهتر است این سایبان ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از قیمت سایبان برقی مغازه وارد شوید

طراحی سایبان چتری

برای طراحی سایبان چتری ابتدا به اندازه گیری میزان وزش باد در آن منطقه می پردازند، علاوه بر آن سایبان چتری به منظور حفاظت از باران نیز ساخته می شود. سطح پوشش داده شده توسط سایبان چتری محدود می باشد از این رو هرگاه مشتریان درخواست پوشش دادن یک منطقه وسیع داشته باشند به آن ها پیشنهاد می گردد که از چند سایبان در کنار یکدیگر استفاده نمایند. مکانیزم محرک سایبان چتری به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی می باشد.

با وجود نیاز بدن به نور آفتاب، گاهی اوقات آفتاب می‌تواند سلب آرامش کند در چنین شرایطی یک سایبان از شرکت سایبان آریا به راحتی آسایش مورد نیاز شما را فراهم می کند سایبان چتری سایه بزرگی در زیر خود ایجاد می کند که شما و همراهانتان می توانید از آن استفاده کنید این نوع سایبان بر روی یک پایه قرار خواهد داشت. قسمت پایین ستون چتر دارای نوک تیزی است که در زمین های شنی یا ماسه ای نیز می تواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود باز و بسته شدن این نوع سایبان همانند یک چتر معمولی انجام می شود. سایبان ها از سه مدل پارچه، که مهمترین سازه سایبان را تشکیل می دهد ساخته شده اند.
برزنتی، فلکسی و ترانزیتی

این پارچه ها رنگ بندی های مخصوص خود را داشته و کاربرد های آن بستگی به محل استقرار سایبان چتری دارد پارچه سایبان از جنس کتان بوده که کاملا ضد آب می باشد بنابراین اگر اطراف سایبان را با نایلون شفاف و یا شیشه بپوشانیم می توان از آن در روزهای بارانی و برفی از آن به راحتی بهره برد. کیفیت متریال به گونه ای است که مناسب شرایط آب و هوایی مرطوب می باشد.

سوالات متداول

سایبان چتری چیست؟

سایبان چتری برای حفاظت از شما در برابر نور آفتاب بسیار مناسب می باشد. یکی از مزیت های این نوع سایبان قابل حمل بودن آن است.

آیا می توان سایبان چتری را مطابق نیاز خود با ابعاد و رنگ اختصاصی سفارش داد؟

بله سایبان چتری نیز مانند سایر سایبان ها قابل سفارش با متریال و رنگ مخصوص شما است. برای سفارش و اطلاع از قیمت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا