در انتخاب سایبان مغازه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در انتخاب سایبان مغازه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

انتخاب سایبان مغازه

در انتخاب سایبان مغازه یکی از روش های تبلیغاتی محیطی است، که با تبلیغ روی آن توجه افراد را به سوی مغازه و فروشگاه جلب می کند.ما در این مقاله قصد داریم نکات مهم در مورد انتخاب سایبان مغازه را بیان کنیم با ما همراه باشید.

با ورود سایبان مغازه به عنوان کالای لوکس برای درباریان و پادشاهان در گذشته به عنوان وسیله ای لوکس کاربرد داشت .اما با گذشت زمان و عمومی شدن انتخاب سایبان مغازه ، از این کالا بیشتر برای حفظ کالاهای فاسد شدنی مغازه ها و ایجاد سایه در جلوی درب ورودی مغازه جهت آسایش و راحتی مشتریان مورد استفاده قرار می گرفت.

نکات مهم در انتخاب سایبان مغازه

امروزه انتخاب سایبان مغازه یکی از کالاهای اساسی و مهم در هر مغازه و فروشگاه محسوب می شود و علاوه بر زیبایی و ایجاد سایه برای مغازه باعث خنک شدن داخل فروشگاه یا مغازه و کاهش دمای هوا در داخل می گردد.امروزه از سایبان تبلیغاتی بیشتر برای جلب توجه افراد و نوعی تبلیغات برند فروشگاه استفاده می شود.در ادامه با انواع سایبان مغازه بیشتر آشنا خواهیم شد.

انتخاب انواع سایبان مغازه

نکاتی مهم برای انتخاب سایبان مغازه

به طور کلی سایبان های مغازه دارای دو نوع برقی و دستی هستند.

سایبان دستی

این نوع سایبانها با دست باز و بسته می شود و یکی از قدیمی ترین انواع سایبان های مغازه ای محسوب می شود.

سایبان برقی

سایبان برقی با کمک موتور و ریموت از راه دور باز و بسته می شود. و به همین دلیل بیشتر از نمونه دستی مورد توجه مغازه داران قرار گرفته است.

از ویژگی های مهم انتخاب سایبان مغازه برقی علاوه بر کنترل راحت سایبان می توانیم به مواردی چون هوشمندسازی و اتوماتیک کردن سایبان اشاره کرد.با نصب سیستم حسگر روی سایبان این امکان را ایجاد خواهیم کرد که در شرایط آب و هوایی نامناسب به طور اتوماتیک باز یا جمع شود یا شیب سایبان با توجه به تابش نور خورشید تنظیم شود.

تبلیغاتی

همانطور که می دانید تبلیغات یکی از مهم ترین ابزارهای فروش است که به روش آن می توان برند مختلف را تبلیغ کرد.یکی از مناسب ترین انتخاب های تبلیغاتی در حال حاضر، استفاده از سایبان های تبلیغاتی است. که به راحتی می توان برند یا محصول مورد نظر را روی سایبان چاپ کرد. و علاوه بر سایه آن ،تبلیغات برند خود را نیز داشته باشیم.

این نوع سایبانها هم در زمان باز بودن و جمع بودن خود نقش تبلیغاتی دارند. بسیاری از آن ها به دلیل ساختار خاص و ارتفاع کم خود از تمام زاویه ها جنبه تبلیغات خود را حفظ کرده، و برای عابران قابل رویت هستند.

سایبان تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی دارد. و همین موضوع باعث می شود اکثر مغازه های کسب و کار برای تبلیغات محصولات خود از این نوع سایبان ها استفاده کنند.

کاربردهای مهم سایبان مغازه

انتخاب سایبان مغازه یا سایبان های فروشگاهی برای استفاده از فضای بیرون رستوران ، کافی شاپ ، هتل و.. می باشد. به طور کلی سایبان های مغازه ای به منظور جلوگیری از ورود تابش مستقیم خورشید به داخل مغازه و نفوذ رطوبت و آب استفاده می شود. برای تبلیغات برند کسب و کار خود نیز می توانید از سایبان های مغازه ای به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کنید.با چاپ طرح لوگوی کسب و کار خود می توانید با صرف هزینه کم بهترین تبلیغات را برای همیشه داشته باشید.تبلیغات سایبان مغازه در مقایسه با تبلیغات تابلوهای فلکسی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر هزینه کمتری را برای افراد به همراه دارد.

کارشناسان مجموعه با بررسی شرایط و بودجه مورد نظر مشتریان بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به آن ها معرفی می کنند.مجموعه ما با برخورداری از کادر حرفه ای و آموزش دیده در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های مغازه ای ، کالسکه ای و فنری و بازویی می توانند، بهترین خدمات و محصولات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

قیمت سایبان مغازه

قیمت سایبان مغازه با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند نصب موتور الکتریکی تعیین می شود . به طور کلی سایبان ها به دو دسته سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم و نصب می شوند و از لحاظ قیمت سایبان مغازه برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی و سایر تجهیزات بر روی آن نسبت به سایبان ثابت قیمت بالاتری دارد.

عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان

عوامل مهمی که در تعیین قیمت سایبان های مغازه برقی و ثابت موثر هستند.مانند نوع مواد به کار رفته در سایبان ، ابعاد و اندازه سایبان طراحی شده از جمله عواملی هستن که در تعیین قیمت سایبان موثر هستند. نوع و کاربرد سایبان ، جنس پارچه سایبان ، برند و شرکت سازنده سایبان و از همه مهم تر ثابت یا برقی بودن سایبان، همه ی این موارد بر روی قیمت سایبان ها تاثیر مستقیم دارند.

از سایبان ها برای پوشش فضای باز رستوران ، مغازه ، هتل ، کافی شاپ و مراکز تفریحی و گردشگری بیشتر استفاده می شود. تولید کنندگان قیمت نهایی سایبان ها را با توجه به نوع کاربرد، مواد به کار رفته در ساخت ، خدمات نصب و راه اندازی تعیین می کنند.کند.

سایبان مغازه کالسکه ای (کروک)

سایبان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود.

درباره ی سایبان مغازه برقی

سایبان برقی در فضاهای مختلفی قابل نصب است مزیت سایبان مغازه برقی نسبت به سایبان دستی این است که استفاده از آن راحت تر می باشد و از راه دور می توان آن را باز یا بسته کرد سایبان مغازه برقی آریا با سابقه طولانی در زمینه ساخت سایبان مغازه برقی دارد قادر است بهترین سایبان مغازه برقی را برای منزل و مغازه  شما آماده خواهد کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا