سایبان کلاسیک

نکاتی که در انتخاب سایبان کلاسیک باید به آن توجه کنید؟

نکاتی که در انتخاب سایبان کلاسیک باید به آن توجه کنید؟

از سایبان های قدیمی که به نام سایبان فنری شناخته می شود،سایبان کلاسیک نام دارد . از اولین نسل جدید انواع سایبان ها محسوب می شود. که در طرح و اندازه مختلف طراحی و توسط شرکت های سازنده سایبان وارد بازار می گردد.

با اینکه این نوع سایبان یکی از قدیمی ترین انواع سایبان است اما همیشه می توان به عنوان کاربردی ترین و معروف ترین انواع سایبان از ان نام ببریم.

در ادامه می خواهیم شما را با ویژگی هاو نکاتی که در انتخاب سایبان کلاسیک و چگونگی نصب و اجرای آن بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید.

ویژگی های سایبان کلاسیک

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین انواع سایبان است که در میان مردم شناخته شده است . و از آن به عنوان سایبان تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

از ویژگی مهم سایبان کلاسیک می توان به فضای کم سایبان در زمان بسته شدن آن اشاره کرد. این ویژگی می تواند یکی از مشخصات متمایز سایبان کلاسیک از انواع سایبان های متحکر و سایبان ثابت باشد.

ما در این مطلب می خواهیم به بررسی کلی سایبان کلاسیک و نکات لازم در زمان خرید سایبان های مختلفی از جمله سایبان برقی ، سایبان بازویی ، سایبان چتری و سایبان برقی دوطرفه و .. بپردازیم .

نصب و راه اندازی

به طور کلی سایبان ها به عنوان پوشش فضای باز ساختمان در برابر تابش مستقیم خورشید و بارندگی های مختلف استفاده می شوند. یکی از قدیدمی ترین انواع سایبان می باشد. که با توجه به طراحی و ساخت آن در فصل های مختلف سال استفاده می شود و در میان افراد محبوبیت دارد.

همانطور که می دانید یکی از خصوصیات سایبان های کلاسیک در زمان بسته شدن این است که فضای بسیار کم را اشغال می کند.امکان تغییر وضعیت در انواع سایبان های کلاسیک ثابت وجود ندارد اما می توانید با نصب موتور الکتریکی بر روی آن وضعیت و شیب سایبان را تغییر دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید. مجموعه ما با برخورداری از افراد مجرب در این زمینه می تواند مشتریان خود را راهنمایی کند .

کاربرد سایبان

این سایبانهای متحرک دارای مقاومت بالا در برابر باران و باد دارند . از این نوع سایبان می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و ایجاد سایه در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری که دارای فضای باز هستند استفاده کرد.از مزیت های سایبان های کلاسیک می توان به دوام و کیفیت سازه ، حفاظت آن در برابر تابش مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی ،قابل استفاده در فضاهای کوچک اشاره کرد. انتخاب ایده آل برای پوشش فضای باز ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی می باشند.از این نوع سایبان می توان برای تبلیغات کسب و کار استفاده کرد.

طرح یا لوگوی مورد نظر خود را می توانید بر روی سایبان برقی مغازه یا ثابت کلاسیک چاپ کنید تا علاوه بر زیبایی ، تبلیغات برند کسب و کار خود را برای همیشه با صرف هزینه کمتر از بیلبوردهای تبلیغاتی داشته باشید.   

سایبان و انواع مختلف آن

یکی از وسیله هایی است که امروزه در بیشتر مکانها مخصوصا مغازه های مشرف به آفتاب مورد استفاده قرار میگیره. سایبان دارای انواع مختلفی است  که از سایبان دستی گفته که با دست باز بسته میشود تا سایبانی که با موتور الکتریکی کار میکنه و از طریق موتور باز بسته میشه.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا