قیمت سایبان مغازه

نوع و قیمت سایبان مغازه

نوع و قیمت سایبان مغازه

متنوع ترین قیمت سایبان مغازه، (با کیفیت ترین و ارزانترین سایبان) در تعیین قیمت سایبان ها علاوه بر زیبایی، استقامت، کیفیت کاملاً متفاوت با سایبان های سنتی موجود می باشد. سایبان مغازه برخلاف نوع سنتی که به سایبان کالسکه ای معروف می باشد و به صورت افقی حرکت می نماید و مانع تاریک شدن و دید مغازه میگردد. سایبان مغازه آریا برای مصارف متعدد طراحی می گردد و قیمت سایبان مغازه تا حد زیادی مرتبط با مصالح به کار رفته می باشد.

price for awnings، سایبان

سایبان های برقی آریا

سایبان های برقی آریا علاوه بر زیبایی که دارند. کلیه قطعات مورد استفاده از آلیاژ آلومینیوم مختص این شرکت ساخته می شود.

تنوع رنگ و قیمت سایبان مغازه فراوان می باشد، و قابلیت کنترل چند مغازه به وسیله یک ریموت کنترل امکان پذیر می باشد.
هرگونه تقاضا در زمینه سایبان مغازه سفارشی غیر تولیدی مورد مطالعه قرار می گیرد. ما در تعیین قیمت سایبان کیفیت را به طور کامل در نظر گرفته و از سویی به ارزان بودن سایبان مغازه اهمیت می دهیم.
برای سفارش و خرید سایبان می توانید با بهترین شرکت تولیدی انواع سایبان برقی و سقف برقی، سایبان برقی آریا در ارتباط باشید.
همچنین می توانید از پروژه های سایبان برقی و سایر سایبان های اجرا شده ، توسط این شرکت را مشاهده کنید. برای مشاهده کافیست به قسمت پروژه ها رفته و سایبان های اجرا شده را مشاهده نمایید.

بازوی سایبان


بازو مهم ترین بخش سایبان می باشد. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد . که این بستگی به عرض سایبان و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان دارد.

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.

مجموعه ما توانسته با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ،  تبلیغاتی و  مغازه یا فروشگاهی با کیفیت ترین را تولید کند.

و طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.


این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان را بالا می برد. و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد. و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان قابل ذکر است.
در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان های ما هستند. و این سبب می شود فروش سایبان برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.

price for awnings، سایبان مغازه
قطعات سایبان

در اسکلت آهنی از لوله مبلی 25 میلی متری و پایه های پلاستیکی استفاده می شود تغییر شکل در این سازه به روش سرد انجام می گردد و قطعات سایبان از طریق جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا