طراحی سایبان تبلیغاتی سایبان کارخانه و نصب آن

سایبان تبلیغاتی معمولا به منظور تبلیغات در مراکز تجاری به مغازه ها و لوازم حمل و نقل عمومی داده می شود. سایبان تبلغاتی معمولا همه روزه در کنار سایر تیزرهای تبلیغاتی استفاده می شود. اما مزیت استفاده از این تبلیغات نمایش دادن آنها به صورت گسترده در سطح یک شهر یا کشور است. همچنین نمایش این تبلیغات بر روی لوازم حمل و نقل عمومی باعث می شود که این تبلیغات به دلیل حرکت مداوم ماشین ها در همه جای شهر به سرعت به مردم منتقل شوند. معمولا سایبان تبلیغاتی مغازه ها برای لوازم مرتبط با همان مغازه استفاده می شود، این مواد می تواند شامل خوراکی ها، لوازم تحریر، پارچه، برند لباس و غیره باشد. نوع و کیفیت تمامی این سایبان ها می تواند تضمین کننده دوام و پایدار آنها در ذهن مخاطبین باشد.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 6 دقیقه

سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی مغازه ها اولین بار از پارچه های ساده تهیه می شدند و دوام خوبی نداشتند. در نتیجه به دلیل جابه جایی های مکرر آنها برای فروشندگان مشکلاتی ایجاد می کردند. اما امروزه استفاده از سایبان های تبلیغاتی برزنتی کار را برای فروشندگان ساده تر کرده است. بیشترین استفاده از سایبان تبلیغاتی مغازه ها در فروشگاه های لوازم خوراکی و فرشگاه های زنجیره ای است. سایبان تبلیغاتی قیمت بسیار پایینی دارد یا به صورت رایگان به فروشندگان داده می شود. استفاده از سایبان تبلیغاتی رایگان با طراحی زیبا برای فروشندگان منافع زیادی دارد. این وسیله می تواند هزینه خرید سایبان را کسر کند و در مقابل مغازه ها ظاهر زیبایی ایجاد کند.

طراحی سایبان تبلیغاتی

 

طراحی سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی معمولا با طراحی های زیبا و گسترده در مراکز طراحی تیزرهای تبلیغاتی تهیه می شوند. اگر به سایبان تبلیغاتی در مقابل کافی شاپ های سیار نگاه کنید متوجه می شوید که سایبان تبلیغاتی ارزان به دلیل طراحی زیبا چقدر می تواند در ذهن مشتری ها ماندگار باشد. عملا استفاده از سایبان تبلیغاتی با ظاهری بزرگ و گسترده که با یک نگاه نظر مخاطب را جلب کند از روش های دیگر ماندگارتر است. در حالی که هزینه طراحی این سایبان ها نسبت به روش های دیگر عملا بسیار پایین است استفاده از سایر راه های تبلیغاتی از جمله انیمیشن های حرکتی در قاب تلویزیون به اندازه این سایبان ها در یک منطقه کوچک اثر گذار نخواهند بود. اکثر افراد در از سایبان برقی مغازه برای تبلیغات استفاده می کنند.

سایبان تبلیغاتی ماشین:

در گذشته استفاده از سایبان تبلیغاتی در ماشین های حمل و نقل عمومی رواج بیشتری داشت. اما امروزه استفاده از تیزرهای تبلیغاتی گسنرده بر روی بدنه این ماشین ها جایگزین این سایبان ها شده است. استفاده از سایبان تبلیغاتی معمولا تنها برای ماشین هایی مانند اتوبوس ها یا بی آر تی انجام می شود. اما به اندازه تیزرهای تبلیغاتی بر روی بدنه این خودرو ها تاثیر گذار نخواهد بود. امروزه استفاده از سایبان تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای ایران بیشتر به فروشگاه ها محدود شده است.

 

سایبان تبلیغاتی کارخانه

چادر تبلیغاتی مغازه ها معمولا برای تبلیغات شرکت های بزرگ استفاده می شود و صرفا به تبلیغات یک محصول کوچک پایان نمی یابد هر چند که ممکن است سایبان تبلیغاتی تنها برای تبلیغات همان محصول خاص در یک فروشگاه باشد اما بیشتر این تبلیغات مربوط به کارخانه های بزرگ هستند که محصولات خود را به صورت عمده به همه شهرها عرضه می کنند. تبلیغات سایبان معمولا باید به صورتی باشد که با انیمیشن های ثابت اما گرافیک خلاقانه طراحی شده باشد. قیمت و هزینه طراحی این سایبان ها به همراه جنس آن هزینه تولید را تغییر می دهد. عملا گرافیک و زیبایی استفاده از تصاویر انیمیشنی در طراحی این سایبان ها از نوع و جنس آنها مهم تر است طراحی شکل متفاوت و سایه اندازی بیشتر در جلوی مغازه ها استفاده از این سایبان ها را به مراتب در سایر مغازه ها افزایش می دهد.

امروزه استفاده ازسایبان های کالسکه ای بیشتر در سایبان های سیار انجام می شود. نوع چاپ و کادر مجرب در طراحی این سایبان ها بی شک بر فروش محصولات تاثیرات بسیار زیادی خواهند داشت. نوع گرافیک به کار رفته در طراحی این سایبان ها به خصوص در موارد استفاده در فروشگاه های اغذیه فروشی می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد. سایبان های تبلیغاتی شرکت های تولید آبمیوه نمونه بارزی از این سایبان ها با گرافیک زیبا و چشم نواز میوه ها هستند.

سوالات متداول

از سایبان های تبلیغاتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

معمولا از سایبان های تبلیغاتی در اماکن تجاری و مغازه ها استفاده می شود

قیمت سایبان های تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود؟

به طور کلی مواردی مانند ابعاد و نوع چاپ بر روی این سایبان ها قیمت نهایی را مشخص می کنند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا