نحوه طراحی و ساخت سایبان تبلیغاتی کالسکه ای برزنتی و نصب آن

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین نمونه های سایبان های ایرانی است و یکی از انواع سایبان های برزنتی است که هر روزه نمونه های مختلف آن را بر انواع مغازه ها می بینیم. استفاده از این نوع سایبان به دلیل سایه کردن محیط زیادی از جلوی مغازه ها و جلوگیری از جمع شدن میزان زیادی گرما در محوطه جلوی ویترین مغازه ها از قدیم الیام رایج است و هم اکنون با توجه به طراحی جدید سایبان های کالسکه ای جزو پرمخاطب ترین سایبان مغازه ها هستند.

این سایبان به دلیل حالت تاشو آنها در مقابل باد و باران بسیار مقاومت دارند و دوام آنها از نمونه های سایبان های صاف و بدون خمیدگی بیشتر است. همچنین امکان طراحی متنوع با استفاده از چند قطعه برزنت رنگی در این نوع سایبان ها وجود دارد و ظاهر زیباتری با استفاده از متریال ارزان تر ایجاد می کند. همچنین این سایبان ها انتخاب بسیار خوبی برای تبلیغات محصولات مختلف هستند. از طرفی جنس و متریال مورد استفاده در آنها از بهترین مواد مورد نظر برای چاپ تیزر های تبلیغاتی است.

خرید سایبان کالسکه ای معمولا برای اکثر مغازه داران جزو اولین گزینه های سایه بان های مقرون به صرفه محسوب می شود. این نوع سایبان به دلیل مزایای که دارد جزو اولین سایبان های استفاده شده در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مواد خوراکی است. زیرا محوطه زیادی را در مقابل مغازه ها سایه می کند و از تجمع گرما در یک منطقه جلوگیری می کند از طرف دیگر پایدارای این سایبان در مقابل باد و باران شدید و عدم تجمع آب بر روی سطح سایبان از موارد دیگری است که مورد توجه اکثر مغازه دارای قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از قیمت سایبان برقی تراس با ما تماس بگیرید.

استفاده تبلیغاتی از سایبان کالسکه ای

این سایبان ها به دلیل قسمت وسیع و قابل رویت بهترین وسیله برای تبلیغات محصولات هستند به علاوه قیمت این سایبان ها نسبت به انواع دیگر سایبان پایین تر است در نتیجه برای اکثر صاحبان کسب و کار در کنار مزیت های آن بسیار مقرون به صرفه هستند. بدین ترتیب اگر هدف مغاره داران بعد از قرار دادن سایبان کالسکه ای به عنوان پوشش مناسب برای جلوگیری از آفتاب به ویترین ها باشد گزینه بعدی استفاده از سایبان ها به عنوان وسیله تبلیغاتی است.

همچنین اکثر سایبان های تبلیغاتی که از سوی شرکت های تولید کننده در اختیار مغازه ها قرار می گیرد از نوع سایبان های کالسکه ای هستند. تبلیغات بر روی آفتابگیر کالسکه ای با رنگ بندی متنوع نه تنها مقرون به صرفه می باشد بلکه برای اکثر بیننده ها بسیارجذاب است. اما در زمان خرید باید سعی کنید به کیفیت پارچه استفاده شده در این نوع سایبان ها توجه کنید تا کمترین هزینه را برای خرید سایبان کالسکه ای مجدد بپردازید.

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

 

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از قیمت سایبان برقی حیاط با ما تماس بگیرید.

طراحی سایبان کالسکه ای

گاها طراحی این نوع سایبان ها به اندازه ای جذاب است که بسیاری از مشاغل به فکر خرید سایبان کالسکه ای دست دوم می افتند. هزینه ای که برای خرید این نوع سایبان ها پرداخت می شود بی شک بسیار پایین تر است و آنها می توانند برای کاهش هزینه ها تا مدتی از همان تیزر های جذاب سایبان کالسکه ای قدیمی استفاده کنند. برای نصب سایبان کالسکه ای دست دوم باید حتما به ابعاد ویترین مغازه توجه شود و خرید این سایبان ها به صورت حضوری انجام گیرد.

زیبایی سایبان های کالسکه ای نوستالژی به یاد ماندنی از قدیم الیام را در ذهن افراد زنده می کند. امروزه برای مکان هایی که به دنبال طراحی سنتی و قدیمی کلاسیک مغازه ها هستند استفاده از سایبان کالسکه ای به عنوان یک نوستالی بسیار جذاب و به یاد ماندنی است. اگر قصد تبلیغات بر روی سایبان ها را ندارید و فقط به دنبال یک پوشش برای جلوگیری از آفتاب هستید بهتر است این سایبان ها را با رنگ بندی متنوع انتخاب کنید تا زیبایی آنها چند برابر شود.

ساخت سایبان کالسکه ای

طراحی و ساخت سایبان های کالسکه ای با استفاده از متریال های پارچه ای مانند برزنت بسیار ساده تر از سایر سایبان ها با استفاده از آهن و کرکره است. این سایبان ها قابلیت طراحی هر نوع شکل و گرافیک را دارند اما همین کار بر روی سایبان های فلزی به هزینه ای بیشتری نیاز دارد. فروش سایبان کالسکه ای با طراحی های متنوع بسیار راحت تر است. اکثر مغازه داران هم به دلیل قیمت های مناسب این سایبان ها از آنها استقبال می کنند پس نه تنها مخاطبان زیادی برای آنها وجود دارد بلکه امکان طراحی و تبلیغات جذاب برای آنها در زمان کمتر تر امکان پذیر است. در حالی که حتی اگر بر روی این سایبان ها چیزی درج نشود استفاده از پارچه های زیبا و رنگارنگ در کنار هم و توجه عابرین به آنها به تنهایی یک تبلیغات پر ثمر برای اکثر مغازه ها است.

دلیل استقبال اکثر مشاغل از سایبان های کالسکه ای چیست؟

این سایبان ها به دلیل قسمت وسیع و قابل رویت بهترین وسیله برای تبلیغات محصولات هستند. همچنین این سایبان ها نسبت به انواع دیگر سایبان پایین تر است.

آیا می توان از سایبان های کالسکه ای یدون تبلیغات و با متریال خام نیز استفاده نمود؟

البته و لازم به ذکر است که در این حالت و بدون داشتن تبلیغات٬ سابان های کالسکه ای جلوه ی بسیار جذاب تری نیز پیدا خواهند کرد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا