انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

types of awnings، سلیان مغازه، طبقه بندی آن ها

ما با علم این که سایبان مغازه ها برای هر مکانی قابل استفاده است به طرح این مقاله پرداختیم.

ما میخواهیم به شما انواع سایبان ها را معرفی کنیم تا در هنگام لزوم بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

به طور کلی ما دو نوع سایبان مغازه داریم

  • مغازه دستی و سایبان مغازه برقی
  • دستی از حالت های مکانیکی پیروی می کنند و باز و بسته کردن آن ها کاملا به صورت دستی صورت می گیرد.
  • برقی نیز برایش یک موتور توبلار تعبیه شده که به وسیله کنترل می توان آن را در زاویه دلخواه تنظیم کرد.
  • سایبان در هر صورتی که باشند (برقی یا غیربرقی) در مکان های متفاوتی نصب می شوند که باعث می شود ویژگی های آن ها نیز با هم تفاوت کند.

چتری:

این نوع سایبان را در ایران بیشتر بر رستوران های سرباز و کافه هایی که در فضای آزاد نوشیدنی و خوردنی سرو می کنند، می توان مشاهده نمود.
این نوع سایبان روی یک پایه قرار داشته و نیاز به تکیه گاه خاصی ندارد.
 پارچه سایبان چتری از جنس کتان بوده که کاملا ضدآب می باشد و در برابر باران مقاومت خاصی دارد.

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.

 کاربرد سایبان:

این نوع سایبان ها بسیار کاربردی بوده که اهمیت وجود آن ها را مغازه داران محترم درک خواهند کرد سایبان مغازه بالای درب مغازه ها یا ویترین نصب شده که در برابر فاسد شدگی اجسام داخل ویترین و همچنین گرم شدن بیش از حد مغازه نقش بزرگی دارد. تنها با کمی دقت در خیابان ها می توانید انواع سایبان مغازه ها را مشاهده نمایید.

سایبان بالکن

نوعی سایبان نیز وجود دارد که روی بالکن و پاسیو خانه ها به منظور ایجاد فضایی آرام و حفاظت بهتر از خانه نصب می گردد. این نوع مورد انتخاب خانم های خانه دار بوده که از آن ها به بهترین شکل بهره برداری می کنند. برای اطلاع از قیمت سایبان برقی حیاط و سایبان برقی تراس با ما تماس بگیرید.

انواع سایبان مغازه و طبقه بندی های آن

سایبان ها انواع دیگری مثل سایبان پارکینگ، سایبان استخر، سقف جمع شو دارند. سایبان آریا به عنوان سازنده، پخش کننده انواع سایبان می تواند شما را بری انتخاب بهترین نوع آن ها راهنمایی کند . کافیست برای مشاوره رایگان و خرید از طریق راه های ارتباطی در قسمت پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.


تلفن های تماس:
۰۲۱۵۵۸۲۶۹۰۵
۰۲۱۵۵۸۵۳۸۰۲
۰۹۱۲۶۰۶۵۱۱۴
۰۹۳۳۴۲۵۶۷۵۵

سایبان چتری چیست؟

سایبان چتری برای حفاظت از شما در برابر نور آفتاب بسیار مناسب می باشد. بنابراین برای طراحی این سایبان ها باید میزان بارش باران و وزش باد آن منطقه را در نظر گرفت.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا