سایبان مغازه فنری و کالسکه ای

سایبان مغازه فنری و کالسکه ای

سایبان مغازه فنری و کالسکه ای

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان مغازه فنری و کالسکه ای بصورت تبلیغاتی است . کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد . که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد.

سایبان فنری شیک ترین و زیباترین جایگزین برای سایبان مغازه های قدیمی می باشد. زیرا به هنگام جمع شدن هیچگونه فضایی اشغال نمی کند . به همین دلیل برای هتل ها و فروشگاه ها توصیه می گردد. در ضمن هم به صورت مکانیزه (موتوری) و هم دستی ارائه می شود.

سایبان مغازه فنری

 

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی مغازه ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت سایبان برقی حیاط و دیگر مدل های سایبان با ما تماس بگیرید.

سایبان آریا با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب و متعهد آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

سایبان کالسکه ای

boauncy-canopy، سایبان فنری و کالسکه ای
سایبان کالسکه ای

یکی از انواع سایبان مغازه، سایبان کالسکه ای است. این نوع سایبان با ساز های آهنی شکل می گیرد. حالت باز شدهی سایبان کالسکه ای به صورت یک چهارم دایره است. این نوع سایبان مغازه به دلیل شباهت آن به سایبان کالسکه های قدیم، به این نام شهره شده است.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا