سایبان چتری ضد اشعه خورشید و سایبان چتری برقی ریموت دار

سایبان چتری برقی جزو لوکس ترین طراحی سایبان ها در اندازه های فانتزی و محدود است و برای سایه کردن محیط های محدود گرد استفاده می شود. طراحی سایبان چتری بیشتر با استفاده از برزنت مقاوم رنگی است و از آن ها در محیط های با آب و هوای گرم استفاده می شود. از این نوع چتر ها برای سایه سازی میز و صندلی در سواحل استفاده می کنند. از سایبان  چتری به عنوان چتر در باران هم استفاده می شود. برای سایبان چتری برزنتی می توان از پایه های قابل تنظیم استفاده کرد. این سایبان جزو سبک ترین مدل های طراحی شده است که بیشترین کاربرد را برای صندلی یک نفره یا میزه های گرد کوچک دارد.

استفاده تبلیغاتی از سایبان چتری محدود است زیرا به ندرت نوشته های روی سایبان چتری قابل خواندن است. این سایبان بیشتری برای اضافه کردن طراحی لوکس به یک محیط استفاده می شود. عمدتا سایبان چتری دارای قسمت هایی قابل جداسازی می باشد که می توانید با جدا کردن پایه ها و سایر بخش های سایبان به راحتی آن را حمل کنید. قابلیت بسته شدن چتر سایبان آن را به یکی از انواع سایبان های فنری تبدیل کرده است که نسبت به سایر سایبان های فنری کوچک تر است و قابلیت حمل راحت تری دارد.

بیشتر بخوانید: برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش سقف برقی وارد شوید.

تنوع سایبان های چتری

تنوع رنگ و کیفیت در سایبان چتری بیشتر از سایر انواع سایبان ها است. استفاده از طراحی های گرافیکی زیبا در قسمت چتری سایبان چیزی است که در زمان خرید این محصول برای مشتریان بسیار تامل برانگیز است. معمولا بسیاری از مکان ها تنها به دلیل رنگ آمیزی و طراحی های گرافیکی زیبا از این محصول استفاده می کنند. مکان های فروش اغذیه های خیابانی برای افزایش جذابیت میزها و حمل راحت تر سایبان ها اکثرا از سایبان های چتری استفاده می کنند.

با اینکه این سایبان تنها محیط کوچکی را سایه سازی می کند اما طراحی و رنگ بندی آن باعث می شود که خرید این محصول بیشتر شود. قیمت سایبان چتری نسبت به نمونه های سایبان های فنری فلزی یا کالسکه پایین تر است. اما زاویه سازی چتر برای این سایبان ها قابل تنظیم است و بسته به سلیقه مشتری می توان این زاویه را با استفاده از ریموت برقی تغییر داد.

سایبان چتری برقی

سایبان چتری برقی با استفاده از ریموت کار می کند و باز وبسته شدن آن به وسیله گیربکس است. این سایبان جزو دسته اصلی از سایبان چتری برزنتی محسوب می شود. این وسیله به راحتی با استفاده از گیربکس باز می شود و دوباره به اختیار کاربر بسته می شود. در بدنه این سایبان ها از نوعی فلزات استفاده شده است که به راحتی به برق وصل می شوند. هر چند ظاهر سایبان چتری ساده است اما با استفاده از تکنولوژی این وسیله پیشرفته تر شده است. استفاده از این سایبان برای مکان هایی که نیاز به سایه سازی عمودی دارند امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه برای سایه سازی جلوی مغازه ها نمی توان از سایبان چتری استفاده کرد. برای مغتزه بهتر است از سایبان برقی مغازه استفاده کنید که بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

قیمت و خرید سایبان چتری برقی
Umbrella awnings، سایبان چتری

سایبان چتری ضد اشعه خورشید

در ساخت این سایبان از متریال هایی استفاده از شده است که اشعه فرابنفش خورشید را جذب می کنند و در واقع نوع برزنت استفاده شده برای این سایبان ها متفاوت است. تنوع رنگی سایبان چتری این نوع بسیار بالا است و شما می توانید هر رنگی از این سایبان را با این متریال ها تهیه کنید. کاربرد سایبان چتری ضد اشعه برای محیط هایی مانند سولاریوم یا در فضای سواحلی است که دائما فرد در معرض اشعه های خورشید قرار می گیرد.

قیمت سایبان چتری دقیقا با متریال های استفاده شده آن و گرافیک و طراحی استفاده شده برای این سایبان ها در ارتباط است. خرید سایبان چتری با طراحی و متریال های متنوع بیشتر برای مکان هایی انجام می شود که نمایندگی سازنده این سایبان به صورت انحصاری هستند. البته به دلیل قیمت مناسب این سازه بیشتر مشتری ها برای افزایش جذابیت محیط از این سایبان در محیط کاری در محوطه باز استفاده می کنند. گاها از این سایبان ها در اندازه های بزرگ تر برای سایه سازی آلاچیق های کوچک استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: سایبان برقی تراس به همراه قیمت 

نحوه محاسبه قیمت سایبان چتری

سفر خود را با سایبان های چتری زیباتر کنید. سایبان های چتری بر اساس قطر بازشو و ارتفاع آن و جنس پارچه به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. به طور معمول سایبان های چتری با قطر بازشوی 2 متر و ارتفاع 2.5 مناسب است.

قیمت سایبان چتری چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سایبان چتری بسته به سایز آن متفاوت است و قیمت دقیق نسبت به قطر٬ ارتفاع و جنس پارچه سایبان محاسبه می شود.

سایبان های چتری چه مزایایی دارند؟

به طور کلی سایبان های چتری قیمت مناسب٬ تنوع رنگ و طرح زیاد٬ حمل و نقل آسان و کارایی خوبی دارند. همین موارد ارزش خرید آنها را دو چندان کرده است.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا