سایبان بازویی بهتر است یا کالسکه‌ای؟

سایبان‌ها به دلیل کاربردهای گسترده‌ای که پیدا کرده‌اند، طرفداران زیادی در میان مصرف کنندگان مختلف دارند. سایبان برقی به عنوانی محصولی نوآورانه که کاربری راحت‌تری نیز دارد عرضه شده تا بتوان راحت‌تر و بهینه‌تر از سایبان‌ها استفاده کرد. سایبان‌ها در انواع مدل‌های متنوع وجود دارند که هر یک مزایا و کاربردهای خاصی دارند. سایبان بازویی و کالسکه‌ای از محبوب‌ترین مدل‌های سایبان هستند که بسیاری ممکن است در خرید آنها شک داشته باشند. در ادامه با ویژگی‌های هر یک از سایبان‌ها و نحوه انتخاب میان آنها آشنا می‌شویم.

سایبان بازویی چیست؟

سایبان بازویی یکی از متداول‌ترین سایبان‌هاست که در مدل‌های برقی و دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایبان بازویی به وسیله بازوهای مکانیکی که دارد باز و بسته می‌شود و بیشتر به دلیل قابلیت بالایی که در جمع شدن دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازوهای سایبان به وسیله سیم یا پیستون‌هایی خاص به موتور و اهرم متصل می‌شوند تا در زمان لازم باز یا بسته شوند.
مزایای سایبان بازویی
سایبان بازویی به دلیل مزایای بی نظیری که دارد در پارکینگ، استخر،‌ مغازه و حتی داخل منازل ویلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین مزایای این سایبان شامل:

  •  استفاده راحت و قابل اطمینان
  •  نصب راحت
  • سفارش سایبان در هر سایز و اندازه و بدون محدودیت
  •  امکان استفاده از پارچه روکش دلخواه روی سایبان
  •  امکان تغییر ابعاد و وضعیت سایبان در سایزهای مختلف متناسب با نیاز مصرف کننده
  •  ظاهر زیبا و جذاب سایبان برای انواع کاربردها
  •  بهره مندی از فضای بیشتر سایه
    بنابراین برای اینکه بتوانید از یک سایبان خوب بهره ببرید می‌توانید سایبان بازویی را برای هر کاربردی تهیه کنید. سایبان بازویی به عنوان سایبان سیمی نیز شناخته می‌شود و برای استفاده از آن می‌بایست نوع مناسب آن را با کیفیت بالا تهیه کنید.

سایبان کالسکه‌ای چیست؟

سایبان کالسکه‌ای یکی از رایج‌ترین سایبان‌ها بود که هنوز هم به عنوان یکی از پرکاربردترین سایبان‌ها شناخته می‌شود. سایبان کالسکه‌ای علاوه بر ایجاد سایه و محافظت در برابر نور خورشید،‌ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند. البته سایبان کالسکه‌ای فقط برای تبلیغات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و به عنوان سایبان پارکینگ، درب، ویلا و حتی تراس کارایی دارد. اگرچه سایبان کالسکه‌ای با ابعاد مختلفی قابل طراحی و استفاده است اما اغلب در سایزهای کوچک از آن استفاده می‌شود.

مزایای سایبان کالسکه‌ای

نقطه قوت سایبان کالسکه‌ای استحکام بسیار بالای آن است که باعث می‌شود کاربرد گسترده‌ای داشته باشد و توسط عموم مردم مورد استقبال قرار گیرد. سایبان کالسکه‌ای اغلب از بدنه فولادی بهره می‌برد که باعث دوام بالایی داشته باشد. همچنین شکل و ساختار سایبان کالسکه‌ای به صورتی است که در برابر باد مقاومت بالایی نشان می‌دهد. از دیگر مزایای سایبان کالسکه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• پوشش بدون نقص به طوری که عبور نور مستقیم خورشید غیر ممکن می‌شود
• جلوگیری از ورود گرد و غبار به فضای داخلی
• امکان تبلیغات کسب و کارهای مختلف با توانایی بالا
• ایجاد سایه مناسب برای مغازه‌ها و فضاهای کوچک‌تر
• ظاهر شیک و کلاسیک متناسب با نیازهای مختلف
• اشغال فضای کمتر نسبت به اغلب سایبان‌ها
• سایبان کالسکه‌ای مقرون به صرفه است و هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد
• دوام و طول عمر بالاتر

سایبان بازویی بهتر است یا سایبان کالسکه‌ای

سایبان بازویی و سایبان کالسکه‌ای هر یک کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و می‌توانند برای به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. سایبان بازویی به دلیل سهولت در جابجایی و تغییر وضعیت در محیط‌هایی که لازم است به سرعت سایبان باز یا بسته شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که نسخه‌های برقی سایبان بازویی نیز عرضه می‌شوند، امکان استفاده راحت‌تر از آنها تنها با یک ریموت و دکمه وجود دارد.
در مقابل سایبان کالسکه در مواردی که سایبان به ثبات بیشتری احتیاج دارد قابل استفاده است. علاوه بر این سایبان کالسکه‌ای در مکان‌هایی با حجم کمتر مثل پنجره و درب فروشگاه کارایی بالاتری نشان می‌دهد. در صورتی که لازم است سایبان استحکام بالاتری داشته باشد، استفاده از سایبان کالسکه‌ای مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. شما می‌توانید برای استفاده از بهترین سایبان کالسکه‌ای یا سایبان بازویی و انتخاب سایبان متناسب با نیاز خود، با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا