تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه در تهران و شهرستان ها

تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه

برای تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه باید به مراکز تخصصی و نمایندگی های سازنده سایبان های فنری، سپرده شود. این سایبان ها نسبت به باد و باران حساس هستند، و در اثر تعمیرات نامناسب مجددا آسیب می بینند.

قطعات سایبان کالسکه ای

بدنه

بدنه و بخش هایی از سایبان به دلیل استهلاک بیشتر و قرارگیری در معرض حرکت که برای بالا و پایین بردن استفاده می شوند، نیاز به تعمیرات بیشتری دارند.

اسکلت

هزینه تعمیر اسکلت سایبان کالسکه ای، به نوع نگهداری از آن و استفاده از گیربکس و چرخ دنده های مناسب بالا و پایین برنده وابسته است .

در صورتی که از این سایبان ها به خوبی مراقبت شود، ممکن است تا مدت زیادی نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات نداشته باشند. در گذشته استفاده از سایبان کالسکه ای دستی رایج تر بوده است .

امروزه به دلیل استفاده بیشتر از سایبان کالسکه ای برقی هزینه های مرتبط به تعمیرات قسمت های برقی این نوع کالسکه ها نیز به آن اضافه شده است. آموزش تعمیر انواع سایبان کالسکه ای ، به تکنسین های نمایندگی های سازنده سایبان داده شده است . و تمامی سایبان های کالسکه ای خریداری شده از نمایندگی ها دارای حداقل دو سال گارانتی ضمانت هستند.

تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه، به دلیل استفاده مداوم و قرار گیری در معرض باد و باران و رطوبت جزو اتفاقات رایج است . نوع سایبان و بازویی استفاده شده آن ، در کاهش هزینه های تعمیرات مجدد بسیار موثر می باشد.

بازویی نگهدارنده

بازویی نگهدارنده سطح سایبان کالسکه ای، در صورتی که در معرض انبساط و انجماد مداوم یا باد های تند قرار بگیرد می شکند. و باید بدنه سایبان تعمیر شود.

برزنت رویه

رویه این سایبان ها از جنس برزنت است، و باید از اشیا تیز دور باشد. زیرا هرچقدر هم که نسبت به گرما مقاوم باشند، در برخورد با اشیا تیز پاره می شوند .

قیمت و هزینه تعمیرات سایبان کالسکه ای بستگی به تعمیر قسمت های اصلی یا فرعی سایبان دارد. هزینه تعمیرات قسمت های اصلی معمولا نسبت به بخش های فرعی بیشتر است ، اما به طور کلی سایبان کالسکه ای یکی از به صرفه ترین نوع سایبان ها هستند زیرا هم به راحتی نیاز به تعمیرات پیدا نمی کند، و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد، با هزینه های کمتر قابل تعمیر می باشند.

تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه
تعمیر سایبان کالسکه ای مغازه

تعمیر سایبان کالسکه ای در تهران و سایر استان ها


در شهر هایی که امکان دسترسی به نمایندگی های سازنده سایبان های کالسکه ای بیشتر است، بهتر است تعمیرات سایبان به نمایندگی سازنده آن واگذار شود.

استفاده از قطعات سایبان مشابه در جلوگیری از تعمیرات مجدد این دستگاه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. سایبان کالسکه ای یکی از انواع سایبان هایی است که دارای قطعات ریز زیادی هستند. و هر سایبان باید با توجه به نوع قطعات استفاده شده در آن تعمیر شود .

اکثر نمایندگی های سازنده سایبان های کالسکه ای دارای قطعات اورجینال همان سایبان هستند، که به راحتی می توانند قطعات را تعویض کنند. همچنین عیب یابی توسط تکنسین های کارآزموده این نمایندگی ها بسیار سریع تر انجام می شود.

قیمت تعمیر پارچه سایبان کالسکه ای و امثال آنها با استفاده از پارچه های برزنتی مقاوم و هزینه اندک در نمایندگی انجام می شود. هر نمایندگی باید قطعات درونی و اصلی سایبان ها را به مدت حداقل 2 سال گارانتی کند. و استفاده از این خدمات برای مشتری ها هزینه بسیار کمی به دنبال دارد .

در اغلب موارد تعمیرات سایبان ها جزئی است و نیاز به هزینه های چندان بالایی ندارد. در صورتی که از سایبان به خوبی مراقبت شده باشد با جایگزینی قطعات جزئی به راحتی تعمیر می شوند.

awning canopy repair، سایبان کالسکه ای

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.

مجموعه سایبان آریا با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است ، طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.

تعمیر گیربکس سایبان کالسکه ای


قطعاتی که در معرض حرکت و بالا و پایین رفتن مداوم سایبان هستند بیشتر آسیب می بینند. روغن کاری مداوم این قطعات هزینه های بعدی تعمیر گیربکس و اجزای درونی را کاهش می دهد. این گیربکس ها با نیروی روغن کار می کنند و در اثر اصطحکاک راحت تر مستهلک می شوند.

تعمیرات این قطعات درونی هزینه های ناشی از استهلاک را بیشتر می کند، و نیاز به تعویض قطعات را بیشتر می کن.د بهتر است پیش از خراب شدن این قطعات سرویس دهی مجدد انجام شود . و روغن کاری و تعویض قطعات فرعی سایبان کالسکه ای سریع تر انجام شود.

روش های نگهداری از سایبان مغازه

روش های نگهداری از سایبان مغازه برای جلوگیری از هزینه های مجدد تعمیرات یکی از دغدغه  کاسبان است این سایبان ها معمولا به صورتی طراحی شده اند که نیاز به مراقبت بالا دارند 

سایبان برقی و دستی چیست؟

دو نوع سایبان قابل جمع شدن وجود دارد : سایبان دستی و برقی. سایبانهای قابل جمع شدن دستی به شخص نیاز دارد که یک لنگه یا دسته را بچرخاند تا بتواند سایبان را باز و بسته کند. 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا