سایبان برزنتی چیست📞انواع و کاربردهای آن⛱️

سایبان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی است که بر خلاف تصور عموم بیش از 1000 سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون نیز برای ایمن نگه داشتن محصولات مغازه‌ها، ساخت پارکینگ، پیک نیک در یک روز تابستانی و … از سایبان استفاده می‌شود. سایبان برزنتی به دلیل جنس راحت،‌ سبک،‌ مقاوم و مقرون به صرفه خود از پرطرفدارترین انواع سایبان‌ها به حساب می‌آید. اگر قصد استفاده از سایبان برزنتی را دارید، بد نیست با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

سایبان برزنتی چیست؟

سایبان برزنتی از یک اسکلت آلومینیوم یا استیل و یک پارچه برزنتی درست می‌شود که وظیفه ایجاد سایه را دارد. چادر برزنتی انواع و مدل‌های مختلفی دارد که هر یک از آنها شکل و طراحی خاصی دارند. با این وجود ویژگی مشترک تمام آنها پارچه برزنتی است که کاربردهای زیادی دارد. نمونه‌های ضد آب سایبان برزنتی نیز وجود دارند که می‌توانند در مقابل برف و باران نیز مقاومت کنند.
سایبان برزنتی شرایط مناسبی در جهت فعالیت و سکونت در فضای باز ایجاد می‌کند. این سایبان‌ها در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شوند که نمونه‌های متحرک را می‌توان حتی در مسافرت و تفریح نیز در نقاط مختلف استفاده کرد. این سایبان‌ها در سایز و مدل‌های مختلف بر اساس نیاز شما قابل سفارش می‌باشند.

بیشتر بخوانید: مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره سایبان بازویی 

مزایای سایبان برزنتی

سایبان برزنتی مزایای فوق العاده‌ای برای کاربران داشته و می‌تواند در هر جایی که به سایه و پوشش احتیاج داریم مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه مهم‌تین مزایای سایبان برزنتی را بررسی می‌کنیم:
• پوشش مناسب در مقابل باد و باران
• ایجاد سایه یکپارچه
• مناسب برای سایبان خودرو
• سایبان ساحلی
• پوشش خوب برای مغازه‌ها و فضای باز
• مقاومت در برابر کشش، فشار، نور آفتاب و …
• استحکام بالا
• دوام بالا

انواع سایبان برزنتی

سایبان برزنتی از نظر محل نصب، نوع استفاده، مدل سایبان و … تنوع بالایی دارد. این سایبان از نظر نوع استفاده شامل متحرک و ثابت است که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند. در ادامه این دو نوع سایه بان و کاربردهای آنها را معرفی می‌کنیم:

سایبان برزنتی ثابت

سایبان‌هایی که به طور دائمی در یک محل نصب می‌شوند، ثابت نامیده می‌شوند. سایبان‌های ثابت معمولا در محل‌هایی استفاده می‌شوند که پر استفاده بوده و لازم است ساعات طولانی سایه ایجاد کنند. این سایبان‌ها اغلب در حیاط منازل، استخرها، آلاچیق‌ها، مغازه‌ها و سایر محل‌هایی که احتیاجی به جابجایی سایبان نیست مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که این سایبان‌ها ثابت هستند، نصب آنها به دقت بالایی احتیاج دارد تا در طول زمان آسیب نبینند.

سایبان برزنتی متحرک

سایبان برزنتی متحرک که چند سالی است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابل حمل بوده و می‌توان آن را به محل دلخواه منتقل کرد. این سایبان‌ها بیشتر جنبه تزئینی، تفریحی و یا تبلیغاتی دارند و در محل‌هایی مثل کافه و رستوران، پشت بام، ساحل، مسافرت و حتی پیک نیک‌ها کاربرد دارند. سایبان‌های متحرک به گونه‌ای جمع می‌شوند که حجم کمی را اشغال کنند تا به راحتی قابل حمل و نقل باشند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سایبان کالسکه ای و قیمت آن

قیمت سایبان برزنتی چقدر است؟

قیمت سایبان برزنتی با توجه به عوامل مختلف متفاوت بوده و نمی‌توان قیمت دقیقی برای تمام محصولات آن اعلام کرد. مهم‌ترین عواملی که بر قیمت این سایبان تاثیرگذار است شامل:
• برقی یا دستی بودن سایبان
• متریال اسکلت سایبان
• جنس اتصالات و قطعات سایبان
• متراژ و اندازه سایبان
• کیفیت و جنس پارچه برزنت
شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت‌های سایبان برزنتی و دریافت مشاوره خرید با کارشناسان سایبان آریا تماس بگیرید.

چرا باید سایبان برزنتی را از سایبان آریا بخریم؟

سایبان برزنتی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها در روزهای گرم و آفتابی و یا حتی سرد و بارانی دانست. این محصول کارایی و انعطاف پذیری بالایی دارد و می‌تواند به منظور تفریح و سرگرمی یا مغازه و پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد. شما عزیزان برای استفاده حداکثری می‌بایست این تجهیزات را با بالاترین کیفیت و متناسب با نیاز خود سفارش دهید.
سایبان آریا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع سایبان دستی و برقی هوشمند توانسته به بالاترین سطح از ارائه خدمات به مشتریان برسد. متخصصان حرفه‌ای این مجموعه با استفاده باکیفیت‌ترین متریال سایبان‌های مختلف را به صورت استاندارد ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای هر کاربرد و در هر مدل و اندازه‌ای سایبان برزنتی متناسب با نیاز خود را سفارش دهید. علاوه بر این می‌توانید از خدمات ارسال و نصب تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا