آشنایی سایبان اتوماتیک و کاربردهای آن

آشنایی سایبان اتوماتیک و کاربردهای آن

نسل جدید سایبان های ساختمانی و سایبان مغازه ، سایبان اتوماتیک می باشد. که برای پوشش فضای باز ساختمان در برابر تابش نور خورشید و بارندگی در فصل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی عملکرد سایبان اتوماتیک و کاربرد آن بپردازیم با ما همراه باشید.

سایبان اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

سایبان را با توجه به طراحی، برند و شرکت سازنده ، مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن قیمت گذاری می کنند. در این میان سایبان اتوماتیک برقی از لحاظ قیمت بیشتر از سایبان های ثابت بدون حرکت می باشد.

دلیل اصلی گران بودن سایبان های اتوماتیک ،نصب تجهیزات الکتریکی خاص بر روی سایبان می باشد . که جهت کنترل حرکت آن و تغییر اندازه و وضعیت قرارگیری سایبان در محیط از راه دور است.

در سایبان ها اتوماتیک کنترل و باز و بسته کردن، سایبان به صورت دستی نیست. بلکه تنها با یک دکمه یا ریموت کنترل از راه دور، می توان سایبان را باز و بسته کرد.

در گدشته از سایبان های ثابت بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. که مشکلات و دشواری های خاص خود را داشت . اما با طراحی و ساخت سایبان اتوماتیک تمام این مشکلات برطرف شد . باز و بسته کردن سایبانها با سهولت و آسایش انجام میشود.

کسانی که علاقه به این دسته از سایبان های برقی دارند. می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشند. و راهنمایی های لازم را جهت انتخاب و خرید بهترین سایبان مغازه یا فروشگاه ، رستوران یا کافی شاپ خود داشته باشند.کارشناسان مجموعه ما با بررسی شرایط و موقعیت و میزان بودجه مشتریان بهترین سایبان را پیشنهاد می دهند.

مزایای سایبان اتوماتیک به شرح زیر است:


سایبان های اتوماتیک در صنعت و مراکز تجاری و اداری ، ساختمان های مسکونی کاربرد و مزایای مفیدی دارند.حتی از این نوع سایبان ها به عنوان سایبان های تبلیغاتی استفاده می شود . زیرا با تنظیم شیب سایبان می توانید ، علاوه بر تبلیغات برند کسب و کار خود از ، ورود نور خورشید به داخل و بارندگی های پراکنده جلوگیری کنید .

از سایبان های برقی می توان برای ویلا ، کنار استخر و پنجره ساختمان مسکونی و اداری ،هم چنین ،پارکینگ و مراکز تفریحی و گردشگری خاص استفاده کرد.

دلایل اصلی محبوبیت سایبان های اتوماتیک ، علاوه بر خاص و شیک بودن . تنوع در طرح و رنک و کیفیت بالای آن و کنترل از راه دور این سایبان ها می باشند. که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

همانطور که می دانید سایبان های اتوماتیک سازه های آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک می باشند. که علاوه بر سبک بودن در برابر شرایط بد آب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید انواع سایبان های چتری و کالسکه ای و فنری می توانید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت سایبان اتوماتیک


به طور کلی سایبان های به دو دسته کلی سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.

سایبان های برقی این سایبان ها نسبت به سایبان ثابت به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قیمت بالاتری دارند . با نصب این تجهیزات باز و بسته کردن سایبان آسان و با کنترل از راه دور انجام می شود.

البته در این میان سایر تجهیزات نصب شده بر روی سایبان اتوماتیک، از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم های نورپردازی و صوتی و تصویری ، همه باعث افزایش قیمت سایبان های اتوماتیک می شوند.

عوامل موثر بر تعیین قیمت سایبان های اتوماتیک ، طراحی و تولید شده توسط شرکت های معتبر در کشور وجود دارد . که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد :

از جمله مواد اولیه به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، ابعاد و اندازه سایبان، جنس و نوع پوشش سایبان، متراژ و مساحت فضای باز بیرونی،تجهیزات و وسایل نصب شده بر روی سایبان،برند و شرکت سازنده آن.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب و خرید سایبان اتوماتیک می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در این زمینه مشورت داشته باشید.همکاران ما در مجموعه سایبان آریا شما را راهنمایی خواهند کرد.

خرید سایبان های اتوماتیک


برای انتخاب و خرید سایبان های اتوماتیک بهتر است ابتدا با مشاورین و کارشناسان شرکت های معتبر طراحی و ساخت سایبان مشورت داشته باشید و با توجه به راهنمایی آن ها بهترین سایبان برقی را انتخاب و خریداری نمایید.مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان آریا ، با بررسی شرایط موجود و میزان بودجه در نظر گرفته شده ، از سوی مشتریان بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را معرفی می کنند. تا با خرید سایبان برقی با کیفیت و مقرون به صرفه فضای باز بیرون ساختمان را پوشش دهند.

خرید سایبان های با کیفیت کار سخت و پیچیده ای برای افرادی است که اطلاع کافی در این زمینه ندارند.آن ها می توانند با مشاوره رایگان از مجموعه سایبان آریا در زمینه انتخاب و خرید بهترین سایبان برقی داشته باشند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما همراه باشید.

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.

مجموعه سایبان آریا ، با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است ، طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.

نمایندگی فروش سایبان های اتوماتیک


مجموعه سایبان آریا با کادری حرفه ای و متخصص در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و سایبان های ثابت چتری ، سایبان فنری، سایبان کالسکه ای و سایبان های اتوماتیک در طرح و مدل های متنوع دارای نمایندگی های فروش محصولات خود در سراسر کشور می باشد.شما می توانید برای اطلاع از نمایندگی های بخش فروش محصولات سایبان آریا با مراجعه به آدرس وبسایت با نمایندگی های رسمی مجموعه آشنا شوید.

نمایندگی سایبان اتوماتیک مجموعه سایبان آریا در سراسر کشور فعال می باشد و خدمات و محصولات را در بالاترین درجه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نمایندگی های مجاز این مجموعه در شهرهای بزرگ اصفهان و شیراز و تهران خدمات و محصولات سایبان آریا را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می کنند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید،همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

نوع و قیمت سایبان مغازه

متنوع ترین قیمت سایبان مغازه، (با کیفیت ترین و ارزانترین سایبان) در تعیین قیمت سایبان ها علاوه بر زیبایی، استقامت، کیفیت کاملاً متفاوت با سایبان های سنتی موجود می باشد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
اسکرول به بالا