بررسی عوامل موثر در طراحی سایبان پنجره

هر آنچه باید درباره سایبان پنجره بدانید

مهم ترین عوامل موثر در طراحی سایبان های پنجره ای ،کیفیت و جنس استفاده شده در طراحی و ساخت آنهاست. از ویژگی های مهم در طراحی سایبان پنجره می توان به جلوگیری از ورود نور خورشید و آب باران به ساختمان اشاره کرد. سایبان های پنجره را به عنوان باران گیر نیز می شناسند. در مناطقی که میزان بارندگی بالاست از این نوع سایبان برای جلوگیری از ورود آب به داخل ساختمان استفاده می کنند.در ادامه به بررسی عوامل موثر در طراحی سایبان های پنجره ای می پردازیم.

عوامل موثر در طراحی سایبان پنجره

امروزه افراد برای افزایش سود دریافتی خود در طراحی سایبان پنجره از مواد بی کیفیت استفاده می کنند.با این کار ان ها از اعتماد مشتریان خود سو استفاده می کنند. و تنها برای افزایش سود خود ،سایبان بی کیفیتی را طراحی و به مشتریان خود می فروشند.

طراحی و تولید محصولات بی کیفیت نه تنها مشتری را راضی نگه نمی دارد، بلکه باعث می شود که طول عمر سایبان ساخته شده کمتر باشد. و مشکلات جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد کند.

ما در این مجموعه با برخورداری از افراد باتجربه در زمینه تولید سایبان پنجر ه ای، توانسته ایم با طراحی و ساخت انواع سایبان مغازه ، سایبان کالسکه ای ، چتری و تبلیغاتی رضایت مشتریان خود را جلب کنیم .

محصولات تولیدی ما در بالاترین کیفیت تولید می شوند. و با گارانتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید سایبان مغازه ای می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

طراحی سایبان با استفاده از مواد مصرفی مرغوب و با کیفیت طبق اندازه مورد نظر ساخته می شوند. در صورت نیاز برای تبلیغات برند و محصولات خود می توانید بر روی سایبان طراحی شده تبلیغات خود را انجام دهید.

در این صورت علاوه بر زیبایی دکوراسیون خارجی مغازه ، از ورود نور خورشید به داخل مغازه جلوگیری کنید . خنک شدن فضای داخلی مغازه ، تبلیغات برند خود را نیز داشته باشید.

برای این کار تنها کافی است با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید و زمینه فعالیت خود را توضیح دهید ، گروه طراحی و تبلیغاتی مجموعه ما با بررسی زمینه فعالیت مجموعه شما بهترین طراحی تبلیغاتی سایبان را برای شما انجام می دهند.

نکات مهم در طراحی سایبان پنجره

همان طور که قبلا به ان اشاره کرده بودیم از سایبان پنجره برای جلوگیری از ورود آب باران و نور خورشید استفاده می شود. با این توضیحات می توان گفت که سایبان پنجره در تمام بخش های کشور کاربرد دارد.

برای طراحی این نوع سایبان بهتر است زاویه تابش نور خورشید بررسی شود . و چنانچه در طراحی و ساخت آن اندازه و زوایا رعایت شود ، مشکلی در نصب و راه اندازی و استفاده از آن ایجاد نخواهد شد.

این نکته را نیز باید به یاد داشته باشید که در زمان طراحی و ساخت انواع سایبان کالسکه ای ، مغازه و تبلیغاتی باید به نوع کاربری و نمای ساختمان و مقررات شهرداری در آن منطقه توجه نمایید. برای دریافت مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.

انتخاب رنگ مناسب برای سایبان پنجره

برای انتخاب رنگ سایه بان پنجره ای تنها رنگ خانه را درنظر نگیرید، عوامل زیادی وجود دارند که در تصمیم گیری شما برای انتخاب رنگ مناسب سایبان پنجره تاثیرگزار باشند.

نوع معماری ، رنگ و نوع سقف ساختمان ، شرایط آب و هوایی منطقه که در آن در حال زندگی هستید. همه از عوامل مهم در انتخاب رنگ سایبان پنجره ای محسوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان متخصص در زمینه طراحی سایبان پنجره سایبان آریا در تماس باشید .

کادر حرفه ای و متخصص مجموعه سایبان آریا شما را در این زمینه و انتخاب و خرید بهترین سایبان بازویی ، سایبان پنجره ای ، سایبان کالسکه ای ، سایبان فنری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان مغازه یا سایبان فروشگاهی راهنمایی خواهد کرد. از لحاظ زیبایی شناسی راه های مختلف وجود دارد که سایبان پنجره را زیبا نشان دهد و با رنگ نمای ساختمان همخوانی داشته باشد.

عوامل موثر در رنگ و انتخاب پارچه:

چنان چه قصد انتخاب رنگ مناسب برای سایبان خود را دارید بهتر است به دو عامل مهم و تاثیرگزار توجه داشته باشید.برای همخوانی سایبان با ساختمان بهتر است از رنگ های مکمل یا متضاد با نمای ساختمان استفاده کنید.

پارچه سایبان ، دارای مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید می باشد. و در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی، رنگ رفتگی و خرابی در انواع سایبان پنجره ای یا سایبان مغازه ای به وجود نمی آید.

برای جلوگیری از ایجاد آسیب در سایبان و پارچه سایبان باید از شرکت های سازنده انواع سایبان که دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه هستند سفارش دهید. تا مشکلات ناشی از خسارت های جبران ناپذیر سایبان را در ادامه نداشته باشید.

عوامل موثر در طراحی سایبان پنجره
بررسی عوامل موثر در طراحی سایبان پنجره

در صورتی که قصد انتخاب و یا خرید انواع سایبان برقی و سایبان های ثابت چتری ، سایبان بازویی ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان پنجره ای ، سایبان پارکینگ ، سایبان حیاط و .. را دارید می توانید با مراجعه به آدرس وبسایت مجموعه سایبان آریا با مشاورین و کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

ویژگی گروه سایبان آریا:

کادر حرفه ای بخش فروش مجموعه سایبان آریا مشتریان عزیز را در زمینه طراحی سایبان ، انتخاب و خرید انواع سایبان راهنمایی خواهند کرد.

کادر مشاوره ای مجموعه سایبان آریا شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. و بهترین و مناسب ترین انواع سایبان را با توجه به شرایط موجود به شما مشتریان محترم معرفی و پیشنهاد می دهند.

پس از خرید از مجموعه سایبان آریا می توانید، از خدمات نصب و راه اندازی تخصصی سایبان و گارانتی پس از فروش محصولات سایبان آریا بهره مند شوید.

راهنمای انتخاب و خرید سایبان حیاط

سایبان حیاط  به صورت سایبان ثابت و سایبان متحرک طراحی و تولید می شوند .امروزه استفاده از این سایبان برای پوشش فضای باز حیاط در خانه های بزرگ ویلایی برای برگزاری مراسم های دوستانه و دورهمی و جشن و پایکوپی گزینه مناسبی محسوب می شود

سایبان و انواع مختلف آن

سایبان یکی از وسیله هایی است که امروزه در بیشتر مکانها مخصوصا مغازه های مشرف به آفتاب مورد استفاده قرار میگیره. سایبان دارای انواع مختلفی است  که از سایبان دستی گفته که با دست باز بسته میشود تا سایبانی که با موتور الکتریکی کار میکنه و از طریق موتور باز بسته میشه.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا